مدیران خودروعصر اعتبار

۳۲ درصد متقاضیان مسکن ملی در ایلام تایید شدند

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: از مجموع سه هزار و ۱۴۳ نفر متقاضی ثبت نام شده طرح اقدام ملی ساخت مسکن در این استان حدود ۳۲ درصد تایید شدند.

۳۲ درصد متقاضیان مسکن ملی در ایلام تایید شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، علی اصغر کاظمی روز سه شنبه اظهار داشت: در مرحله اول از مجموع 3 هزار و 143 نفر متقاضی ثبت نام شده طرح اقدام ملی ساخت مسکن در این استان یک هزار و 9 نفر یعنی 32 درصد تایید شدند.

    وی از باز بودن سامانه اعتراض خبر داد و  افزود: متقاضیانی که در استعلام طرح اقدام ملی حایز شرایط نشده‌اند تا پایان اسفند ماه اعتراض خود را در سامانه tem.meud.ir ثبت کنند.

    مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن از نیمه دوم ماه جاری آغاز می‌شود و به متقاضیانی که نتوانسته‌اند مدارک خود را در مرحله اول تکمیل کنند، فرصت این کار داده خواهد شد.

    کاظمی اضافه کرد: با انعقاد تفاهم نامه‌هایی با نیروهای مسلح، بنیاد شهید، بنیاد مسکن و… برنامه ریزی برای احداث 9 هزار و 155 واحد مسکن در طرح اقدام ملی در سطح شهرهای استان ایلام انجام می‌شود.

    وی با بیان اینکه زمین‌های محل احداث طرح اقدام ملی زمین و مسکن  شناسایی شده افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این واحدها در مدت 2 سال آینده ساخته شده و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

    در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است 400 هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد 200 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، 100 هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و 100 هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته می‌شود.

    طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» به منظور احداث 400 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی