مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی:

پرداخت تسهیلات صندوق مسکن یکم در خراسان شمالی آغاز شد

عصر ساختمان:مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی گفت: پرداخت تسهیلات صندوق مسکن یکم همزمان با کشور در این استان آغازشده است.

پرداخت تسهیلات صندوق مسکن یکم در خراسان شمالی آغاز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم،  مجید اسدی فر ، اظهار داشت: در این استان 530 نفر برای دریافت تسهیلات مسکن یکم در شعب مختلف بانک مسکن استان نسبت به گشایش حساب اقدام کرده بودند که از این محل، حدود 91 میلیارد ریال منابع سپرده‌گذاری شده است.

    وی بابیان اینکه 116 نفر از این تعداد در شهر بجنورد و مابقی در سایر شهرهای استان است اظهار داشت: تاکنون سه فقره پرونده برای اعطای تسهیلات به مسکن یکمی‌های استان تشکیل‌شده است.

    اسدی فر خاطرنشان کرد: در طرح تسهیلات مسکن یکم، برای ساخت و یا خرید هر واحد مسکونی در شهر بجنورد 60 میلیون تومان و در سایر شهرها 40 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

    مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی افزود: زوجین نیز در شهر بجنورد، 120 میلیون تومان و در دیگر شهرها 80 میلیون تومان اعتبار تسهیلاتی دریافت می‌کنند.

    وی گفت: زمان بازپرداخت این تسهیلات 12 ساله است و اعتبارت مزبور با سود 13 درصد اعطا می‌شود.

    اسدی فر با تأکید بر اینکه بانک مسکن در کیفیت اجرای پروژه‌های ساخت مسکن نظارت داشته و به‌منظور صیانت از سرمایه‌های ملی، خرید خانه اولی‌ها نیز تحت شرایطی قابل انجام است تصریح کرد: در این طرح عمر واحدهای مسکونی که خریداری می‌شود نباید بیشتر از 15 سال باشد و این شرط مهم برای دریافت تسهیلات است.

    مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی گفت: ثبت‌نام از متقاضیان برای افتتاح حساب مسکن یکم ادامه دارد و خانه اولی‌ها به‌صورت انفرادی و یا زوجین می‌توانند با سپرده‌گذاری 30 میلیون تومان برای هر واحد، پس از یک سال از دریافت اعتبارات تسهیلاتی این طرح برخوردار شوند.

    اسدی فر درباره گلایه‌ها از بالا بودن میزان اقساط در این طرح گفت: در شرایط کنونی، تزریق این اعتبارات بهترین گزینه برای رونق‌بخش مسکن به شمار می‌آید و به نظر می‌رسد اقشار متوسط جامعه می‌توانند از این اعتبارات استفاده و صاحب‌خانه شوند.

    وی تصریح کرد: متوسط سقف اقساط بازپرداخت برای تسهیلات 120 میلیون تومانی، یک‌میلیون و 650 هزار تومان و برای تسهیلات 80 میلیون تومانی یک‌میلیون و 10 هزار تومان است.

    مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی بابیان اینکه این اقساط به دو صورت ساده و پلکانی قابل بازپرداخت است گفت: میزان اقساط بازپرداخت تسهیلات انفرادی صندوق مسکن یکم، برای دریافت 60 میلیون تومان اعتبار تسهیلاتی، ماهیانه 825 هزار تومان و برای تسهیلات 40 میلیون تومانی، 550 هزار تومان است.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی