مدیران خودروعصر اعتبار

سیاست‌گذاری اصلی در طرح اقدام ملی مسکن از کجا آب می‌خورد؟

عصر ساختمان- ترس از کرونا به ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن نیز رسیده است، اسفند در حالی هفته اول خود را به پایان رسانید که همچنان در مرحله پالایش سرزمینی در طرح اقدام ملی مسکن هستیم.

سیاست‌گذاری اصلی در طرح اقدام ملی مسکن از کجا آب می‌خورد؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از اقتصاد آنلاین، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در در ارتباط با کرونا ویروس به رسانه ها گفت: برای جلوگیری از ویروس کرونا در صورتی که درخواست ارائه شود مهلت ثبت‌ نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن به تعویق خواهد افتاد. البته متقاضیانی هم که برای ثبت نام و یا اعتراض مراجعه حضوری دارند به دلیل شیوع ویروس کرونا یک هفته به تاخیر می افتد.

    این سوال مطرح می شود که آیا کرونا ویروس همچنان که  در چین بیش از دو ماه اقتصاد را با مشکل مواجه کرده، در ایران نیز قربانی خواهد گرفت؟ آیا طرح اقدام ملی مسکن قربانی کرونا خواهد بود؟

    ستاد اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در ارتباط با تاثیر کرونا بر روند اجرای این پروژه ملی به اقتصادآنلاین گفت: سیاست گذاری کلان نحوه اجرای طرح اقدام ملی مسکن توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی صورت می گیرد و ما هیج وظیفه و یا تاثیری در ارتباط با تصمیمات کلان  طرح اقدام ملی مسکن نداریم.

    این ستاد در ارتباط با روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: براساس برنامه های ابلاغی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، این طرح را به جلو می بریم. اکنون در مرحله شناسایی  زمین هستیم، هیچ ابلاغیه جدیدی در ارتباط با محدودیت و یا توقف طرح به دست ما نرسیده است.

    در ارتباط با عملکرد شناسایی های زمین نیز این ستاد عنوان کرد: شناسایی زمین به قوت در حال انجام است و هیچ پروژه ای هنوز افتتاح نشده است به جز تهران سر که به عنوان پایلوت طرح اقدام ملی مسکن وارد فاز اجرایی شده است.

    هفته اول اسفندماه رو به پایان است و همچنان در مرحله پالایش زمین قرار داریم. این در حالی است که محمود زاده، معاون وزیر مسکن و شهرسازی در اوسط بهمن ماه گفته بود، امیدواریم پالایش‌ متقاضیان طرح ملی مسکن تا نیمه دوم بهمن‌ماه به اتمام برسد. پس از آن متقاضیان می‌توانند مراحل بعدی را برای انجام ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن انجام دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو