مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کمیته امداد لارستان:

۳۷۴ خانوار از مددجویان لارستانی فاقد مسکن هستند

عصر ساختمان:کمیته امداد برای ساخت یا خرید مسکن شهری بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان و مسکن روستایی ۱۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض به خانواده‌های زیرپوشش پرداخت می‌کند.

۳۷۴ خانوار از مددجویان لارستانی فاقد مسکن هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس ، هوشنگ دلاور، بابیان اینکه نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی از جمله نیازهای فطری و اولیه انسان‌ها به شمار می‌رود، اظهار داشت: انسان از ابتدا تاکنون همواره به دنبال تهیه و تدارک محلی به‌عنوان سرپناه و محل اسکان بوده و است.

    وی با اشاره به اینکه امروزه تأمین مسکن از جمله پیچیده‌ترین و مشکل‌ترین مسائل جوامع بشری به شمار می‌رود، افزود: کشور ایران نیز از این امر مستثنا نبوده و قشر وسیعی از جمله طبقات محروم و کم‌درآمد با مشکل مسکن مواجه هستند.

    مدیر کمیته امداد لارستان بابیان اینکه این نهاد مسئله تأمین مسکن مددجویان را از نظر دور نداشته است، تصریح کرد: کمیته امداد امام در کنار سایر خدمات خود در راستای تأمین حداقل مایحتاج و نیازهای ضروری نیازمندان زیرپوشش در امر تأمین مسکن آنها خدمات قابل‌توجهی ارائه کرده است.

    دلاور با بیان اینکه 374 خانوار از 4 هزار و 802 خانوار زیر پوشش این نهاد فاقد مسکن هستند، ادامه داد: کمیته امداد برای ساخت یا خرید مسکن شهری بین 15 تا 20 میلیون تومان و مسکن روستایی 10 میلیون تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌کند.

    وی بیان کرد: چنانچه شوراهای شهر و روستا، شهرداری‌ها، خیران و دیگر مسئولان در سطح این شهرستان نیز در امر خانه‌دار کردن نیازمندان و مستمندان مشارکت کنند، مشکل تعداد بسیاری از نیازمندان رفع خواهد شد.

    مدیر کمیته امداد لارستان اهداف مهم این طرح را مشارکت خیران و نیکوکاران به‌‌ویژه حامیان ایتام در طرح خرید یا ساخت واحد مسکونی برای ایتام و دیگر نیازمندان برشمرد و گفت: خانه‌دار کردن نیازمندان، از جمله کارهای باقیات‌ و صالحات است که خیران می‌توانند از خود به‌جای گذارند.

    این مسئول اضافه کرد: در همین راستا نخستین جلسه طرح نهضت مسکن‌سازی در اوز و با حضور بخشدار، شهردار و رئیس شورای این شهر برگزار شد که محور اصلی آن حل مشکل مسکن 21 خانوار از مددجویان آن شهر و شروع نهضت مسکن‌سازی برای مددجویان بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار