مدیران خودروعصر اعتبار

همایش خیرین مسکن ساز در سپیدان برگزار شد

عصر ساختمان- همایش خیرین مسکن ساز سپیدان با حضور مدیر کل کمیته امداد استان فارس، فرماندار سپیدان خیرین و مسئولین محلی شهرستان در سالن شهید قنوتی شهر اردکان برگزار شد.

همایش خیرین مسکن ساز در سپیدان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از شیرازه ، همایش خیرین مسکن ساز سپیدان با حضور بذرافشان مدیر کل کمیته امداد استان فارس، مهربانیان قائم مقام امداد استان فارس، بدری معاون مشارکت های مردمی امداد استان فارس، مشتاقی لار فرماندار سپیدان، معاون فرماندار ، بخشداران مرکزی و همایجان ،  خیرین و مسئولین محلی شهرستان در سالن شهید قنوتی شهر اردکان برگزار شد.

    در این مراسم بذرافشان مدیر کل کمیته امداد ضمن تقدیر و تشکر از خیرین گفت : یتیم نوازی ، مهرورزی راه و روش انبیا است و خیرین با انفاق خویش با خداوند معامله میکنند .


    بذرافشان بیان داشت : تاسیس کمیته امداد به دستور امام  در اولین روزهای انقلاب نشان از مستضعف نوازی ایشان داشت و  دستان یاری گر خیرین هستند که این شجره طیبه را در این راه یاری میکنند.

    فرماندار سپیدان نیز با بیان اینکه  حمایت ها فقط به کمک های مالی ختم نمیشود ، ایجاد انگیزه و حمایت های فکری و فرهنگی را از اساس حمایت ها جهت افراد نیازمند خواند و گفت : ضرورت دارد در کنار حمایت های مالی به این مهم توجه ویژه شود .

    قاسم ابراهیمی مدیر کمیته امداد سپیدان نیز با بیان اینکه همایش خیرین مسکن ساز سرپناهی است برای بی پناهان؛ اظهار داشت: با استعانت از درگاه ایزد منان اولین همایش خیرین مسکن ساز با حضور خیرین و مردم نوع دوست شهرستان سپیدان در ماه ضیافت الهی برگزار شد.

    وی تصریح کرد: از آنجایی که یکی از اهداف و فعالیتهای کمیته امداد تهیه مسکن برای اقشار محروم و آسیب پذیر است در همین راستا امیدواریم در این همایش بتوانیم گامهایی هر چند کوچک در راه شناسایی خیرین مسکن ساز برداریم.

    ابراهیمی خاطرنشان کرد : ارزش ریالی مساعدت خیرین به نیازمندان در این همایش بالغ بر هشت میلیارد ریال بوده است .

    شایان ذکر است در پایان مسئولین  و خیرین در کنار ایتام و نیازمندان در ضیافت افطاری شرکت نمودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو