مدیران خودروعصر اعتبار

بانک مسکن از طریق حساب پس انداز خانه یکم در ۶ماه ۴۸۰۰میلیارد ریال منابع جذب کرد

عصر ساختمان:مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن گفت: از خردادماه امسال تاکنون ۲۴ هزار ۶۳۱ فقره حساب پس انداز صندوق خانه یکم در شعب بانک مسکن افتتاح و از این محل چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال منابع جذب شده است.

بانک مسکن از طریق حساب پس انداز خانه یکم در ۶ماه ۴۸۰۰میلیارد ریال منابع جذب کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمد حسن مرادی، افزود: از خردادماه امسال افتتاح حساب پس انداز صندوق خانه یکم در شعب بانک مسکن آغاز شده و تاکنون متقاضیان چهار هزار و 800 میلیارد ریال از طریق این صندوق در بانک مسکن سپرده گذاری کرده اند.
    وی با بیان برای استفاده از تسهیلات این صندوق باید از زمان افتتاح این حساب حداقل یک سال گذشته باشد، گفت: در پایان یک سال، متقاضیان واجد شرایط می توانند در تهران از تسهیلات 80 میلیون تومانی برای خرید مسکن مورد نیاز خود با سود 14 درصد استفاده کنند.
    مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن یادآورشد: علاوه بر تسهیلات 80 میلیون تومانی، متقاضیان می توانند 10 میلیون تومان دیگر از تسهیلات جعاله بانک مسکن استفاده کنند که در این صورت مجموع تسهیلات متقاضیان در تهران 90 میلیون تومان خواهد بود.
    مرادی درباره میزان تسهیلات صندوق پس انداز خانه یکم در سایر شهرهای کشور نیز گفت: طبق مصوبه شورای پول و اعتبار، متقاضیان در شهرهای بالای 200 هزار نفر از تسهیلات 60 میلیون تومانی و زیر 200 هزار نفر از وام 40 میلیون تومانی بانک مسکن استفاده کنند.
    وی گفت: پس از افتتاح حساب، موجودی افراد به ازای هر 6 ماه یک برابر می شود و متقاضیان پس از یک سال می توانند نسبت به خرید مسکن خود با استفاده از تسهیلات بانک مسکن اقدام کنند.
    مدیرامور طرح و برنامه بانک مسکن بیان کرد: بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه ای برای اقشار مختلف مردم طرح های مختلفی را در نظر گرفته تا متقاضیان با سپرده گذاری در صندوق های مختلف با استفاده از تسهیلات بانک مسکن صاحب خانه شوند.
    به گزارش ایرنا، سپرده گذاری در صندوق پس انداز خانه یکم از 18 خردادماه امسال در شعب بانک مسکن آغاز شد و روزانه به طور متوسط بیش از 300 حساب در سراسر کشور توسط متقاضیان در این صندوق سپرده گذاری می شود تا پس از یک سال بتوانند با استفاده از تسهیلات این بانک نسبت به خرید مسکن مورد نیاز خود در شهرهای مختلف کشور اقدام کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو