مدیران خودروعصر اعتبار

نگهداری راه های استان اصفهان نیازمند توجه ویژه است

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به دلیل همجوار بودن اصفهان با ۹ استان و دارا بودن ۲۵ هزار کیلومتر راه همسنگ، توجه ویژه‌ای جهت نگهداری راه های این استان لازم است.

نگهداری راه های استان اصفهان نیازمند توجه ویژه است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر ، حجت الله غلامی پیش  از ظهر پنجشنبه، در جمع اعضای حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی استان اصفهان، اظهار داشت: با توجه به وجود مشکلات در زمینه تامین اعتبارات و معوق بودن طلب پیمانکاران سعی شد با کمک اسناد خزانه اسلامی و تحویل قیر رایگان به پیمانکاران رقم قابل ملاحظه‌ای را جذب و برای شروع طرح‌های عمرانی به آنها تزریق کرد.

    وی اظهار داشت: درکنار انجام اقدامات راهسازی و راهداری انجام پروژه عظیم خرید کارخانه ریسباف با هدف تشکیل موزه بزرگ اصفهان به مبلغ 215 میلیارد تومان نیز در برنامه قرار گرفت که 158میلیارد آن پرداخت و مابقی از محل املاک سازمان ملی زمین و مسکن پرداخت خواهد شد.

    غلامی از جمله مشکلات موجود در حوزه راه و شهرسازی را علاوه بر کمبود اعتبارات عمرانی، نداشتن توان پرداخت سنوات بازنشستگان این اداره کل معرفی کرد و بیان داشت: لازم است که از سوی وزارتخانه توجه‌ای ویژه به پرداختی بازنشستگان این اداره شود.

    وی گفت: اصفهان با همجوار بودن با 9 استان و دارا بودن 25 هزار کیلومتر راه همسنگ توجه ویژه‌ای جهت نگهداری راه ها می‌طلبد چرا که وجود 630 دستگاه ماشین آلات راهداری و وجود 499 نفر نیروی راهدار اعتبارات خاص خود را میخواهد و تاکنون 9 میلیارد تومان معوقه در این زمینه وجود دارد.

    مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: شش پایانه باری و 26 پایانه مسافری در استان وجود دارد که در سال گذشته 10 میلیون و 800 هزار جابجایی مسافر از داخل به خارج استان انجام شده و 42 میلیون تن بار جابجا شده است.

    داریوش امانی از جمله مشکلات موجود در حوزه مربوطه را حمل بار بدون بارنامه عنوان کرد و گفت: 30 درصد بار استان بدون بارنامه و بعضا با تناژ بالا حمل می شود و این عمل مضراتی برای دستگاه ها دارد که نیاز به برخورد پلیس در این زمینه را می‌ طلبد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی