مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت ۵۰ هزار مسکن ارزان‌قیمت برای محرومان در قالب طرح ملی مسکن

عصر ساختمان- رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ساخت ۵۰ هزار مسکن ارزان‌قیمت در قالب طرح ملی مسکن برای محرومان خبر داد و گفت:تاکنون برای ۱۵۱۰۰ واحد زمین تامین شده است.

ساخت ۵۰ هزار مسکن ارزان‌قیمت برای محرومان در قالب طرح ملی مسکن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی‌اکبر محرابیان در همایش طرح اقدام ملی مسکن با بیان اینکه برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر پایه اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی پایه گذاری شده است ادامه داد:ساخت 50 هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن با قیمت زمین نزدیک به صفر برای محرومان در دستور کار است که تاکنون برای 15100 واحد زمین تامین شده است.

    به گفته وی، در این زمینه برای تامین تسهیلات با بانک مسکن قرارداد امضا شده و با کارگروه مشترک وزارت راه و شهرسازی جلساتی برگزار شده است.

    وی تاکید کرد:‌ زمین 8600 واحد مسکونی را وزارت راه و شهرسازی تامین کرده و تا مرحله معرفی قراردادهای اجاره 99 ساله پیش رفته است و علاوه بر این ستاد اجرایی فرمان امام برای 6500 واحد زمین با قیمت نزدیک به صفر را تامین کرده است.

    وی ادامه داد:پس از دوره ساخت قیمت زمین با 3 سال تنفس طی 36 ماه به صورت اقساط پلکانی بدون یک ریال سود دریافت می شود.

    محرابیان اضافه کرد:چون برنامه های ستاد اجرایی فرمان امام(ره)بر پایه اشتغالزایی، محرومیت‌زدایی است تلاش ما این است که سرفصل‌هایی از جمله کارآفرینی و توسعه فضاهای آموزشی و کمک به ارتقای سطح سلامت و ارائه خدمات بیمه‌ای و مالی به محرومان و ساخت مسکن را نیز در دستور کار خود قرار داده و به آن برسیم.

    وی ادامه داد:به عنوان مثال در بخش توانمندسازی اقتصادی توانستیم 30 هزار طرح به ارزش 72 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی 360 هزار نفری را اجرا و یا به مرحله اجرا برسانیم.

    محرابیان افزود: مجموع کل خدمات ارائه شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام بیش از 60 هزار طرح به مبلغ 78 هزار میلیارد تومان با اشتغالزایی مجموع 460 هزار نفری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار