مدیران خودروعصر اعتبار

رییس شورای شهر تهران:

بخشنامه‌ای برای عدم استفاده از امکانات شهرداری در انتخابات صادر نشده است

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی در خصوص جلسه هم اندیشی صبح امروز با حضور شهردار تهران ارائه کرد.

بخشنامه‌ای برای عدم استفاده از امکانات شهرداری در انتخابات صادر نشده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، محسن هاشمی صبح امروز در حاشیه یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره بررسی بودجه سال آینده شهرداری تهران گفت: بودجه در کمیسیون ها در حال بررسی است و در موعد مقرر در صحن ارائه می شود. ابتدا منابع و مصارف و سپس هزینه ها مورد بررسی قرار می گیرد چرا که بحث درباره مصارف بیشتر است.

    او در پاسخ به این سوال که آیا بخشنامه شده است که از امکانات شهرداری برای تبلیغات انتخابات استفاده نشود، گفت: بخشنامه نشده است اما یک چیز قطعی است و همه می دانند و کسی در این باره بخشنامه نمی کند.

    هاشمی درباره جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: جلسه هم اندیشی که با حضور شهردار برگزار شد به دلیل تراکم برنامه های شهرداری با تاخیر اجرا شد. در این جلسه از انتصابات گرفته تا حمل و نقل عمومی و جشنواره فجر صحبت شد.

    او با بیان اینکه در ابن جلسه اعضا از تعدد سرپرست ها گلایه داشتند گفت: شهردار گفت سعی ما از این به بعد اینگونه خواهد بود که طول عمر سرپرست ها کمتر از سه ماه باشد و تا حد امکان مدیریت ها از داخل شهرداری انتخاب شود.

    هاشمی با اشاره به روش های انتخاب مدیران گفت: یکی از روش فراخوان است که از آن استفاده خواهد شد، اما این روش برای همه قطعی نیست. همچنین در این جلسه درباره شایعه جابجایی برخی مدیران صحبت هایی کردند و گفتند شایعه چگونه شکل گرفت.

    رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا درباره برکناری شهردار منطقه 9 صحبت شد گفت: درباره شهردار منطقه 9 هم توضیحاتی دادند و اعضا نیز درباره این موضوع صحبت کرد.

    او همچنین به صحبت هایی که درخصوص توسعه حمل و نقل عمومی مطرح شده اشاره کرد و گفت: شهردار تهران درباره عدم پرداخت اوراق مشارکت متروی تهران و در حدود 910 میلیارد اوراقی که در بانک آینده مانده صحبت و ابراز نگرانی کرد که چرا این هماهنگی انجام نمی شود. بانک آینده وثیقه های شهرداری را قبول ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار