مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش ۶ متری سرانه های خدماتی منطقه ۲۲

عصر ساختمان-شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به افزایش یک میلیون متر مربعی سرانه های منطقه ۲۲ گفت: امروز شاهد افزایش ۶ متر مربعی سرانه ها در این منطقه هستیم.

افزایش ۶ متری سرانه های خدماتی منطقه ۲۲
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی نوذرپور شهردار منطقه 22 صبح امروز در مراسم افتتاح 55 پروژه در منطقه 22 شهر تهران که با حضور شهردار تهران و محمدرضا عارف برگزار شد گفت: درصد انتصاب بانوان در منطقه 22 از 9 درصد به بیست درصد افزایش یافته است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر هجده نفر از بانوان پست های مدیریتی دارند و امیدواریم این عدد بیشتر از این شود.

    شهردار منطقه 22 تهران گفت: 91 پروژه در طول دو سال مدیریت اینجانب در منطقه 22 افتتاح شده است که سهم بسزایی در افزایش کیفیت زندگی شهروندان داشته است.

    نوذرپور افزود: منطقه 22 در بخش شهری 5 هزار و 850 هکتار وسعت دارد و با احتساب حریم آن سرجمع 24 هزار هکتار وسعت دارد.

    وی تصریح کرد: امسال پیش بینی می کنیم که جمعیت این منطقه به 200 هزار نفر برسد و این در حالی است که ما هشت روستا نیز در محدوده این منطقه داریم.

    شهردار منطقه 22 گفت: ورزشگاه آزادی، دو بوستان جنگلی، دریاچه خلیج فارس، دو رودخانه و مجموعه های تجاری مختلف از دارایی های این منطقه محسوب می شود.

    وی ادامه داد: منطقه 22 از سه دهه پیش در کنار محدوده تهران شکل گرفته و ابتدا در کنار رود دره کن جمعیت ساکن شده است و از سال 65 شکل گیری منطقه استارت می خورد.

    شهردار منطقه 22 تهران گفت: سال 78 بعد از تصویب طرح تفصیلی مدیریت شهری منطقه 22 آغاز می شود و این منطقه دو بافت قدیمی و جدید دارد.

    نوذرپور افزود: بافت قدیمی مسکونی بوده و سطح زندگی مناسبی در آن جریان دارد اما در بافت جدید ساخت و سازهای اواخر دهه هشتاد را شاهدیم.

    وی تصریح کرد: در بافت جدید ساختمان های انبوه ساز را شاهدیم و این در حالی است که در این بخش شاهد کاهش سرانه های خدماتی بوده ایم.

    شهردار منطقه 22 گفت: امروز 55 پروژه افتتاح می شود که در شش محور تفکیک می شود که بخشی معابر و زیرساختی است و بخشی فرهنگی و اجتماعی و گردشگری.

    وی ادامه داد: یک میلیون متر مربع حجم پروژه های اجرا شده است که باعث می شود 6 متر به سرانه های خدماتی منطقه افزوده شود.

    شهردار منطقه 22 تهران گفت: مجموعا 620 میلیارد تومان هزینه برای این پروژه ها صرف شده است که حدود 20 میلیارد آن را بخش خصوصی تامین کرده است.

    نوذرپور افزود: ساخت بازار میوه و تره بار، دهکده مهربانی، سایت چیپر(تولید چیپس رنگی از سرشاخه های درختان) نیروگاه خورشیدی، پایانه تاکسیرانی و ساخت 7 معبر عمومی از جمله اقدامات این منطقه بوده است.

    وی تصریح کرد: مناسب سازی سرویس های بهداشتی، گذر فرهنگی تاراژ، بوستان تندرستی، کتابخانه بوستان چیتگر, پاتوق محله یاسمن، بهسازی معبر بلوار امیرکبیر برای معلولان از دیگر اقدامات بوده است.

    شهردار منطقه 22 در خصوص پایانه تاکسیرانی میدان المپیک و تأثیر آن در کاهش ترافیک آن منطقه گفت: این پایانه 1400 متر وسعت دارد و ظرفیت پذیرش بیش از 60 تاکسی را دارد.

    نوذرپور به مشخصات دهکده مهربانی مخصوص نگهداری سگ های بلاصاحب اشاره کرد وفت در این مرکز 17 هزار مرت مربعی است قرار است بیش از هزار سگ بلاصاحب نگهداری شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار