مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی شورای شهر تهران:

مقاوم سازی پاساژ پروانه برای تأمین پارکینگ پلاسکو در دستور کار شهرداری

عصر ساختمان- سخنگوی شورای شهر تهران گفت: به دلیل اینکه پاساژ پروانه در شعاع ۲۵۰ متری ساختمان پلاسکو است، برای تأمین پارکینگ ساختمان پلاسکو مورد توجه شهرداری قرار گرفته و قرار است مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی آن انجام شود.

مقاوم سازی پاساژ پروانه برای تأمین پارکینگ پلاسکو در دستور کار شهرداری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، علی اعطا در بازدید از جمعه بازار پاساژ پروانه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به سابقه فعالیت جمعه بازار پارکینگ پروانه، اظهار کرد: جمعه بازار پروانه بیش از دو دهه در حال فعالیت است که در این بازه زمانی به هویتی دست یافته که مردم آن را به بازار صنایع دستی و عتیقه می‌شناسند.

    وی با بیان اینکه چندی است شهرداری تهران درگیر تأمین پارکینگ ساختمان پلاسکو است، اضافه کرد: به دلیل اینکه پاساژ پروانه در شعاع 250 متری ساختمان پلاسکو است، برای تأمین پارکینگ ساختمان پلاسکو مورد توجه قرار گرفته و قرار است مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی آن انجام شود.

    سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که ایمنی در این مکان بسیار مهم است، تصریح کرد: ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی پاساژ پروانه باید زودتر مورد توجه مدیریت شهری قرار می‌گرفت، زیرا پس از تجربه ساختمان پلاسکو، شعار کمیته پلاسکو این بود که پلاسکو را فراموش نکنیم.

    وی با بیان اینکه میزان حضور شهروندان در جمعه بازار پاساژ پروانه، جمعه‌ها بالغ به 20 هزار نفر می‌شود که این امر ایمن‌سازی آن را بیش از پیش مهم می‌کند، گفت: اما نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که تصمیم درستی در این زمینه گرفته شود تا در این شرایط اقتصادی به گونه‌ای عمل نشود که ارتزاق هزار خانوار مشغول به فعالیت در پاساژ پروانه با خطر مواجه شود.

    عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به این نکته که پاساژ پروانه دارای 3 بُعد است، عنوان کرد: بُعد ایمنی، اقتصاد و هویت از ویژگی‌های مهم پاساژ پروانه است، باید بدانیم هویت این پاساژ متعلق به شهر است و اتخاد هر تصمیمی از سوی مدیریت شهری باید در مسیر حفظ این 3 بُعد باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو