مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

قطعه اول آزادراه تهران - شمال امسال به بهره‌برداری می رسد

عصر ساختمان- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: قطعه اول آزادراه تهران- شمال ظرف روزهای آینده با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

قطعه اول آزادراه تهران - شمال امسال به بهره‌برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت بعدازظهر دوشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان اظهارکرد: برای برای آبگیری سد نرماب نیاز به جابجایی برخی از روستاها و تملک اراضی است که قبل از این سفر 30 میلیارد تومان طی روزهای گذشته به استان پرداخت شده است.

    وی همچنین از اجرای زهکشی50 هزار هکتار از اراضی اولویت دار گلستان خبردادو گفت: این امر باعث افزایش بهره وری، کاهش استفاده از منابع آبی و سیل گیری در آینده خواهد شد که آبگیری نرماب گلستان را از سیلاب های احتمالی مصون می کند.

    نوبخت ادامه داد: راه آهن اینچه برون به سمت گرمسار جزو مصوباتی است که با هماهنگی های لازم با طرف روسی شده اما به دلیل تحریم ها مشکلاتی ایجاد شده است که بزودی برطرف خواهد شد.

    وی توضیح داد که این راه آهن گلستان را از مسیر اینچه برون به شبکه سراسری و گرمسار و مشهد متصل می کند.

    نوبخت بیان کرد: در این سفر مقرر شد که برای افراد کم درآمد با همکاری بنیاد مسکن و پشتیبانی کمیته امداد سه هزار واحد مسکونی ساخته شود.

    وی در خصوص سیل گفت: آنچه که تعهد دولت در بازسازی مناطق سیل بود پرداخت شده و هر لحظه اگر نیاز به تخصیص باشد اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.

    نوبخت به افتتاح دو پروژه بزرگ عمرانی در کشور اشاره کرد و افزود: قطعه اول آزادراه تهران- شمال که حدود 25 سال اجرای آن زمان برد به اتمام رسیده و مترصد یک روزی هستیم که با حضور رئیس جمهور افتتاح شود.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: عملیات اجرایی قطعه دوم آزادراه تهران شمال هم شروع شده و تا سال آینده قطعه دوم را آماده خواهیم کرد.

    وی گفت: همچنین آزادراه همت به کرج ظرف روزهای آینده افتتاح خواهد شد که بهره برداری این پروژه 62 کیلومتر راه را کوتاه تر خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار