مدیران خودروعصر اعتبار

تحویل ۴۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده تا پایان سال

عصر ساختمان- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نهاد تعهد ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده را دارد گفت: ۴۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان‌های خوزستان، گلستان و لرستان تا پایان سال جاری تحویل مردم می‌شود.

تحویل ۴۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، علیرضا تابش روز شنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق کارکنان بنیاد مسکن با آرمان های امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 80 هزار واحد مسکونی نیز در مناطق سیل زده نیازمند بازسازی بود که عملیات بهسازی این واحدها نیز طی ماه های گذشته انجام و تحویل شده است.
    وی با اشاره به اینکه عملیات بازسازی واحدهای مسکونی در نقاط اصلی سیل تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد: 25 هزار واحد مسکونی خارج از نقاط اصلی جاری شدن سیل در استان های گلستان، خوزستان و لرستان ساخته شده است.
    تابش ادامه داد: بنیاد مسکن به عنوان نهادی که وظیفه خانه دار شدن افراد مستضعف به خصوص در روستاها را بر عهده دارد تمام تلاش خود را برای کاهش آلام سیل زدگان به کار بسته است.
    این مسئول به سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: 16 هزار و 500 واحد مسکونی در این سیل تخریب شده اند که بنیاد مسکن تا بهار سال آینده تمامی این واحدها را احداث و بازسازی خواهد کرد.
    تابش یادآور شد: فرآیند بازسازی منازل مسکونی استان سیستان و بلوچستان هم اکنون در مرحله تشکیل پرونده و معرفی مالکان به بانک های عامل جهت گرفتن وام بلاعوض قرار دارد که پس از این مرحله کار ساخت با سرعت آغازخواهد شد.
    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بنیاد مسکن را در سال 58 برای رسیدگی به خانه فقرا و مستضعفان جامعه صادر کرد، گفت: امروز کارکنان این نهاد با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایت های دولت دکتر روحانی توانسته گام های بلندی در جهت خانه دار شدن و مقاوم سازی بافت های فرسوده در روستاها بردارد.
    تابش ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم اکنون یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی روستایی را مقاوم سازی کرده است.
    وی ادامه داد: امسال بنیاد مسکن در کنار وزارت راه و شهرسازی کار بازسازی و بهسازی بافت فرسوده در  شهرهای زاهدان، قم و اهواز را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
    جمعی از کارکنان بنیاد مسکن کشور به همراه علیرضا تابش رییس این نهاد امروز شنبه در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب با آرمان های بلند ایشان تجدید میثاق کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار