مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی:

پروژه مسکن مهر پردیس طبق زمانبندی اعلام شده به پایان می‌رسد

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری جشن اختتامیه مسکن مهر اصفهان در آینده نزدیک گفت: در استان تهران نیز طبق زمانبندی اعلام شده این پروژه به اتمام می‎‌رسد.

پروژه مسکن مهر پردیس طبق زمانبندی اعلام شده به پایان می‌رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمد سلامی عصر امروز در آئین افتتاح مسکن مهر فاز 11 شهرستان پردیس ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظپهار داشت: هر آنچه در این سال‌ها به دست آوردیم مرهون رهنمودهای امام راحل و شهدا بوده است.

    وی سپس با بیان اینکه خانه‌دار کردن افراد جزو اعمال صالح محسوب می‌شود بیان کرد: اینکه افراد زیر سقف مسکن خودشان بروند بسیار لذت‌بخش است و ما هم تکلیف قانونی داریم تا کمک کنیم و اقدامات مؤثر در این زمینه را بکار بگیریم تا دغدغه‌های خانه‌دار شدن مردم را از بین ببریم.

    وزیر راه و شهرسازی افزود: اگرچه سخت و باورنکردنی بود اما در این شرایط دشوار اقتصادی توانستیم چرخ حرکت مسکن را به حرکت درآوریم که به لطف الهی، همکاری مردم و تلاش همکاران و شرکت‌ها در بخش‌های مختلف فعالیت ارزنده‌ای انجام شد.

    اسلامی تصریح کرد: ما تعهد کردیم که در این دو سال یعنی 98 و 99 ، 500 هزار واحد مسکن مهر به استثنای واحدهایی که خارج از کنترل ماست و دارای پرونده قضایی هستند را تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم.

    وی ادامه داد: امروز جشن اختتامیه مسکن مهر سیستان و بلوچستان برگزار شد و یکی پس از دیگری مسکن مهر تمام می‌شود و جشن اختتامیه مسکن مهر استان اصفهان نیز به زودی برگزار می‌شود و امید است در استان تهران به ویژه در پردیس که پایتخت مرکزی مسکن مهر کشور است طبق زمانبندی اعلام شده این پروژه به اتمام برسد.

    وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: برای اتمام پروژه نیاز به مشارکت و همکاری داریم تا در شهر‌هایی که مسکن‌هایی به صورت انبوه ایجاد می‌شود همه زیربناها و روبناهای موردنیاز مردم با بهترین کیفیت فراهم شود و این قول ما و تکلیفی که شرکت عمران پردیس برعهده دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار