مدیران خودروعصر اعتبار

۵۵ درصد از واحدهای مسکن مهر پلدشت به بهره‌برداری رسید

عصر ساختمان:فرماندار پلدشت گفت: از ۲۲۰ واحد مسکن مهر شهرستان پلدشت، ۱۲۰ واحد توسط متقاضیان آماده و به بهره‌برداری رسید.

۵۵ درصد از واحدهای مسکن مهر پلدشت به بهره‌برداری رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، اکبر عبدالله‌نژاد ، آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر شهرستان پلدشت را تشریح کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در ابتدای اجرای طرح مسکن مهر این شهرستان، هیئت‌مدیره تخلف کردند قراردادهای مساکن این طرح به متولیگری بنیاد مسکن تغییر  یافت.

    وی گفت: طرح مسکن مهر پلدشت در قالب ساختمان‌های 2 طبقه و 4 واحده به متقاضیان واگذار و متقاضیان برای بانک‌های عامل به عنوان وام‌گیرنده معرفی شدند.

    فرماندار شهرستان پلدشت تصریح کرد: تعداد این مساکن 220 واحد بود که 120 واحد آن توسط متقاضیان تکمیل و بهره‌برداری شده است.

    عبدالله‌نژاد با بیان اینکه مشکلی از قبیل برق و آب در این مساکن وجود ندارد افزود: با توجه به اینکه زمینهای مسکن مهر پلدشت کاملا نزدیک به شهر است چندان مشکلات خدماتی از قبیل آموزشی، بهداشتی و رفاهی در آن دیده نمی شود.

    وی گفت: ساکنان مسکن مهر پلدشت در فاصله 200 متر از بیمارستان، 40 متر از نانوایی و یک هزار و 500 متر از مدرسه می‌تواند از خدمات بهداشتی، آموزشی و رفاهی شهر استفاده کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی