مدیران خودروعصر اعتبار

سال ۱۴۰۰ هیچ مددجوی فاقد مسکن در استان بوشهر نخواهیم داشت

عصر ساختمان-مدیرکل کمیته‌امداد استان بوشهر گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ مشترک منعقدشده با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استانداری بوشهر در خصوص ساخت مسکن مددجویی تا سال ۱۴۰۰ هیچ خانواده مددجوی فاقد مسکن مناسب در استان نخواهیم داشت.

سال ۱۴۰۰ هیچ مددجوی فاقد مسکن در استان بوشهر نخواهیم داشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، احمد لطفی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی ستاد جشن نیکوکاری کمیته‌امداد شهرستان دیر، با بیان اینکه پیام اصلی انقلاب رسیدگی به محرومان است، اظهار داشت: مردم دیر با 78 درصد مشارکت در حوزه احسان و نیکوکاری نسبت به سال قبل در مقایسه با شهرستان‌های دیگر پیشتاز هستند.

    مدیرکل کمیته‌امداد استان بوشهر بیان کرد: سالانه حداقل بین 70 تا 100 درصد نسبت به سال گذشته شاهد شرکت بیشتر مردم استان در برنامه‌های کمیته‌امداد هستیم که همین امسال تا پایان دی‌ماه بالای 70 درصد مشارکت مردم نسبت به سال قبل بیشتر بود.

    وی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در استان، عنوان کرد: وجود حلقه نیکوکاری فقط در حوزه مدیران و مسؤولان کافی نیست و باید این حلقه مردمی شود و همه افراد محله‌ها، فعالان اجتماعی، معتمدین، پایگاه‌های مقاومت بسیج، شوراها و دهیاران پای کار باشند.

    لطفی با اشاره به لزوم عمومی شدن جشن‌های احسان و نیکوکاری، خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس اسلامی در حوزه‌های زیرساخت‌ها و امکانات واقعا به اندازه کافی پیشرفت کرده‌ایم و اکنون باید تلاش کنیم در حوزه خیر و احسان پیشرفت‌های بیشتری داشته باشیم.

    مدیرکل کمیته‌امداد استان بوشهر گفت: در سال‌های اخیر در حوزه مسکن اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام داده‌ایم و در استان بیش از سه هزار واحد مسکونی احداث و یا در حال ساخت  است.

    وی با اشاره به احداث یا در حال ساخت بودن هزار تا هزار و 500 واحد مسکن مددجویی با همکاری سپاه، ادامه داد: احداث این واحدها طبق تفاهم‌نامه‌ مشترک منعقدشده با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استانداری بوشهر اجرایی شده‌است و دوهزار واحد با همکاری استانداری ساخته می‌شود که هزار واحد آن تحویل داده شده و تا سال 1400 هیچ خانواده‌ مددجوی کمیته‌امداد که مشکل مسکن داشته باشد، نخواهیم داشت.

    لطفی بیان کرد: تعدادی از مددجویان کمیته‌امداد دیر زمینی برای احداث مسکن ندارند که انتظار است شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این زمینه ورود کرده و همکاری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار