مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی:

۷۶۴ واحد مسکن مهر بدون متقاضی در خراسان شمالی تعیین تکلیف می‌شود

عصر ساختمان:مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی گفت: دولت در تلاش است تا واگذاری ۷۶۴ واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی در خراسان شمالی به‌زودی تعیین تکلیف شود.

۷۶۴ واحد مسکن مهر بدون متقاضی در خراسان شمالی تعیین تکلیف می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، مجید اسدی فر ، اظهار داشت: باوجود تمدید مهلت ثبت‌نام برای واگذاری واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی در استان، شمار متقاضیان به تعداد انگشتان دست هم نرسید.

    اسدی فر افزود: اکنون دولت در تلاش است تا با تعریف شرایط جدید، شمار مشمولان دریافت واحدهای مسکن مهر بیشتر شود و واحدهایی که تاکنون متقاضی نداشته‌اند به‌مرور واگذار شوند.

    مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با تسهیل شرایط، انتظار می‌رود متقاضیان بیشتری خانه‌دار شوند.

    اسدی فر افزود: اکنون 764 واحد مسکن مهر در سه شهر استان بدون متقاضی است که البته این رقم، معادل دو درصد واحدهای مسکونی است که در طرح مسکن مهر استان اجراشده است.

    وی اظهار داشت: در شهر بجنورد 374، اسفراین 210، شیروان 175 واحد مسکن مهر متقاضی ندارد که در تلاش هستیم حال که متقاضی دارای شرایط، وجود ندارد، این واحدها با شرایط سهل‌تری واگذار شود.

    مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی تصریح کرد: در پیشنهادهای مطرح‌شده، اولویت برای واگذاری این واحدها با سازمان، نهادها و ادارات است که در قالب خانه‌های سازمانی در اختیار قرار گیرد.

    اسدی فر، سطح نامناسب کیفیت ساخت واحدهای مسکونی را از علت‌های عدم استقبال مردم از مسکن مهر عنوان کرد و گفت: مسکن مهر در قریب به‌اتفاق شهرهای استان، در مکانی اجرا شد که هنوز هم امکان مهیاکردن زیرساخت‌ها نبوده و نبود امکانات و ضعف در زیرساخت‌ها سبب شده تا سکونت در این واحدها برای مردم به لحاظ رفاهی و اجتماعی جذابیت نداشته باشد.

    به گفته مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی، علاوه بر مشکلات فنی و نواقصی که در کیفیت اجرای مسکن مهر مشاهده می‌شود، غفلت از نیاز افراد مشمول دریافت مسکن مهر، یکی از ایرادهای اساسی در اجرای این پروژه بود.

    اسدی فر با اشاره به اجرای هشت هزار واحد مسکن مهر در گلستان شهر بجنورد افزود: مسکن مهر خراسان شمالی با این تعداد که در دستور کار قرار گرفت، موردنیاز مردم استان نبود و مشمولان برای دریافت واحدهای مسکن مهر در این استان کمتر از تعدادی است که در برنامه ساخت قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: نتیجه این غفلت امروز با نبود متقاضی برای واحدهای بدون متقاضی نمود پیداکرده است البته در برخی شهرهای دیگر کشور به‌ویژه در استان‌های شمال، واحدهای متقاضی تعیین تکلیف شده و به متقاضیان جدید واگذارشده است.

    بیش از 24 هزار واحد مسکن مهر در این استان ساخته‌شده یا در دست‌ساخت است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو