مدیران خودروعصر اعتبار

حناچی:

دو طرفته شدن زیرگذر استاد معین را بررسی می‌کنیم

عصر ساختمان- شهردار تهران از احتمال دو طرفه شدن زیرگذر استاد معین خبر داد.

دو طرفته شدن زیرگذر استاد معین را بررسی می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه افتتاح زیرگذر استاد معین در جمع خبرنگاران با اشاره به این نکته که عملیات عمرانی پروژه زیرگذر استاد معین از سال 92 آغاز شد گفت: این پروژه تا سال 98 حدود 20 درصد پیشرفت داشت و ادامه این پروژه عمرانی در این بازه زمانی کوتاه به سرانجام رسید.

    حناچی افزود: در حال حاضر محور شمال به جنوب زیرگذر استاد معین افتتاح شد که پس از آن با بررسی افتتاح جنوب به شمال این زیرگذر را نیز بررسی می‌کنیم.

    شهردار تهران افزود: برای محور شمال استاد معین محور جنوب به شمال زیرگذر استاد معین هنوز تمهیدات لازم اندیشیده نشده است و اگر امروز این معبر دو طرفه شود مشکلاتی برای مردم بالادست این زیرگذر ایجاد می‌شود.

    او تصریح کرد: از لحاظ فنی مشکلی برای دو طرفه شدن این معبر نداریم، اما باید تمهیدات آن اندیشیده شود که دو طرفه شدن آن موجب بار ترافیکی بیشتر برای شهروندان نشود.

    حناچی با اشاره به پیچیدگی‌های پروژه زیرگذر استاد معین گفت: ما اگر زمان اجرای پروژه‌ها بازنگری و پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دادیم امروز شاهد برخی از مسائل نبودیم و پروژه‌ها با هزینه‌های کمتری به شهر تحمیل می‌شد.

    شهردار تهران ادامه داد: پروژه زیرگذر استاد معین بار دیگر بررسی می‌شود تا اگر امکان آن وجود داشت زیرگذر به شکل دو طرفه در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

    او با اشاره به ارائه لایحه بودجه سال 99 شهرداری تهران به شورای شهر گفت: ارائه بودجه یعنی فکر کردن و به طور حتم برای منابع آن فکر‌های لازم اندیشیده شده است و ما در این دوره می‌خواهیم به روی منابع پایدار درآمدی بیشتر توجه کنیم.

    حناچی تصریح کرد: افزایش عوارض برای سال آینده به اندازه‌ای است که شورای شهر آن را تعیین می‌کند و افزایش خارج از عرف معمول نخواهیم داشت.

    شهردار تهران تصریح کرد: به طور حتم افزایش وحشتناکی در میزان عوارض سال آینده را تجربه نخواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار