مدیران خودروعصر اعتبار

موسوی بیوکی:

پروژه پلاسکو در صورت رفع موانع طی مدت ۱۸ ماه افتتاح می‌شود

عصر ساختمان- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی دستگاه های مربوطه به دنبال حل مسائل مرتبط با پروژه پلاسکو هستند، از این رو اگر این موضوع به درستی رفع شود، پروژه طی مدت ۱۸ ماه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

پروژه پلاسکو در صورت رفع موانع طی مدت ۱۸ ماه افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، سیدابوالفضل موسوی بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس  با اشاره به روند اجرای پروژه ساختمان جدید پلاسکو، گفت: بروز برخی مسائل موجب شده که روند اجرای پروژه مذکور بسیار کند شود، در شرایط کنونی برخی تعارضات میان شهرداری تهران، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و وزارت میراث فرهنگی مانع از اجرای ساختمان جدید شده است.

    پروژه پلاسکو در صورت رفع موانع بین نهادی طی مدت 18 ماه افتتاح می‌شود

    نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پرداخت عوارض ساختمان به شهرداری، تأمین پارکینگ مورد نیاز و نحوه طراحی نقشه ساختمان از مسائلی است که عملا اجرای پروژه پلاسکو را با مشکل مواجه کرده، البته دستگاه های مربوطه به دنبال رفع این مسائل هستند، از این رو اگر این موضوع به درستی رفع شود، پروژه طی مدت 18 ماه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

    وی گفت: متأسفانه شهرداری تهران بعد از اجرای بخشی کوچکی از پروژه پلاسکو توسط بنیاد مستضعفان، متوجه شد که بخشی از نقشه ها اصولی نبوده و مورد تأییدشان نیست، پس از منازعات میان دستگاه های مربوطه به دلیل عدم هماهنگی ایجاد شد.

    عدم تعبیه پارکینگ مناسب برای ساختمان جدید پلاسکو

    موسوی بیوکی ادامه داد: یکی از مشکلات در اجرای پروژه ساختمان جدید پلاسکو، عدم تعبیه پارکینگ مناسب برای ساختمان جدید است، در شرایط کنونی جای پارک خودرو برای این پروژه در نظر گرفته نشده است، بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه و تهیه نقشه می پنداشته که شهرداری ها با اجرای پروژه بدون پارکینگ موافقت می کند، اما شهرداری تهران در نهایت با این مسئله مخالفت کرده است.

    نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: کلید سرعت بخشیدن و بهره برداری از پروژه ساختمان جدید پلاسکو، رفع موانع و دغدغه ها و ایحاد هماهنگی میان شهرداری تهران، بنیاد مستضعفان، وزارت راه و شهرسازی و وزارت میراث فرهنگی است، در غیر این صورت نمی توان به وعده های داده شده برای اجرای پروژه تا سال آینده امید داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو