مدیران خودروعصر اعتبار

محمد زاده:

۱۹۰۴ ملک بدون اجاره بهای شهرداری در اختیار افراد حقیقی

عصر ساختمان- مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران گفت: ۱۹۰۴ ملک شهرداری در اختیار افرادی است که تقریبا هیچکدام آن‌ها اجاره نمی‌دهند.

۱۹۰۴ ملک بدون اجاره بهای شهرداری در اختیار افراد حقیقی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد نادر محمد زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران،  با بیان اینکه حدود 105 خانه سازمانی در شهرداری تهران وجود دارد که با مصوبه شورا در حال پس گرفتن است،‌ گفت: تقریبا نیمی از آنها در اختیار مدیران و نیمی دیگر در اختیار سایر پرسنل است.

    مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با بیان اینکه علاوه بر این 100 خانه‌ دیگر هم در اختیار اشخاص وجود داشته که همگی در حال تخلیه هستند اظهار کرد: ارزش مالی 105 خانه‌ای که در حال پس گرفته آن هستیم 250 میلیارد تومان است.

    او افزود: 1904 ملک دیگر هم وجود دارد که برای کارهای فرهنگی،‌ خدماتی و درمانی در اختیار اشخاص قرار داده شده بود.

    محمد زاده با بیان اینکه کاربری این 1904 واحد اجتماعی است که در اختیار افراد حقیقی قرار گرفته، گفت: ممکن است در این بین افرادی هم از مدیران شهرداری باشند ولی به عنوان املاک مدیران شناخته نمی‌َشود.

    مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با بیان اینکه اشخاصی که این املاک را در اختیار دارند بهایی به شهرداری نمی‌دهند گفت: در 470 مورد از این املاک انحراف در کاربری دیده شده است که بخشی از آن را تخلیه کرده‌ایم و بقیه را هم به سیستم قضایی ارسال کرده‌ایم.

    او با بیان اینکه مجموع خانه‌های سازمانی و املاکی که دارای کاربری اجتماعی هستند 2100 واحد می‌شود اظهار کرد: برای 650 واحد آن اقدام کرده‌ایم و تا کنون 280 واحد تخلیه شده است.

    محمد زاده با اشاره به اینکه 350سرای محله در تهران وجود دارد، اظهار کرد: در حوزه معاونت اجتماعی با شورا مذاکراتی در حال انجام است تا نحوه‌ بهره‌برداری از آنها نهایی شود.

    مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران افزود: معاونت اجتماعی شهرداری 1100 واحد را بررسی کرده و لایحه‌ای را هم به شورا آماده کرده تا با قرارداد جدید فعالیت کند.

    او در خصوص 1904 واحدی که برای کاربری‌های فرهنگی و اجتماعی واگذار شده‌اند گفت: تقریبا هیچکدام آنها اجاره نمی‌دهند اما دارای قرارداد هستند و برخی از اینها هم در اختیار افراد سرشناس هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار