مدیران خودروعصر اعتبار

معاون استاندار قزوین:

اتمام پروژه برج ۹۰۰ واحدی فرهنگیان پونک قزوین نیازمند تسهیلات است

عصر ساختمان:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: بخشی از پروژه برج ۹۰۰ واحدی فرهنگیان پونک قزوین ساخته شده و بخش عمده آن نیازمند تسهیلات است تا به اتمام برسد.

اتمام پروژه برج ۹۰۰ واحدی فرهنگیان پونک قزوین نیازمند تسهیلات است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس ، منوچهر حبیبی در جلسه شورای مسکن استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سهم پرداخت تسهیلات حوزه بازار مسکن در کشور برابر 30.5 درصد بوده که این میزان بیانگر حجم بالای مسکن است.

    وی افزود: سرمایه‌گذاری بانک مسکن در حوزه پرداخت تسهیلات بازار مسکن شرایط مختلفی را به خود اختصاص می‌دهد و باید از ظرفیت‌های فعالان بخش مسکن و ساختمان حداکثر استفاده را داشته باشیم.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه در فناوری‌های نوین از تسهیلات ویژه استفاده می‌شود می‌توان از ظرفیت این فناوری در حوزه ساخت و سازهای مسکن استفاده کرد.

    حبیبی گفت: دستگاه‌های متولی باید بازار مسکن را تشویق و تحریک کنند تا این بازار از حالت رکود خارج شود.

    وی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم در حوزه مسکن امری مهم است و باید به صورت دقیق صورت گیرد و به شیوه‌های مختلف در محافل اطلاع‌رسانی انجام شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین به پروژه‌های در حال ساخت استان قزوین پرداخت و یادآور شد: بخشی از پروژه برج 900 واحدی فرهنگیان پونک قزوین ساخته شده و بخش عمده آن نیز نیازمند تسهیلات است تا به اتمام برسد.

    حبیبی ادامه داد: امیدواریم با تشکیل کارگروه ویژه با عضویت ارگان‌های ذیربط پروژه برج 900 واحدی فرهنگیان پونک استان قزوین به اتمام برسد.

    مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد مسؤولان این بانک گفت: بانک مسکن یک بانک تخصصی در حوزه مسکن است و قدمت زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

    سیداصغر حسینی اظهار کرد: بانک مسکن در استان قزوین با دارا بودن 22 شعبه در استان و 222 نفر نیرو به عنوان بانک عامل در حوزه مسکن مهر محسوب می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: باقیمانده تسهیلات بانک‌های مسکن استان قزوین معادل 28 هزار میلیارد تومان بوده که از این میزان 12 هزار میلیارد تومان در حوزه مسکن مهر پرداخت شده است.

    حسینی تصریح کرد: بانک مسکن رتبه نخست را در حوزه پرداخت تسهیلات به خود اختصاص می‌دهد و در این راستا 66 درصد تسهیلات مسکن استان قزوین از سوی این بانک پرداخت شده است.

    مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین با بیان اینکه در سال جاری باید میزان تسهیلات را به 50 درصد برسانیم، خاطرنشان کرد: در این راستا 16 درصد تسهیلات بانک مسکن نسبت به سطح کشوری در رتبه بالاتر قرار می‌گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار