مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه:

تعرفه‌های ساختمان سازی در استان‌های کم برخوردار تعدیل شود

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش ساختمان سازی در استانهای کم برخوردار از سازمان نظام مهندسی ساختمان خواست تا تعرفه‌های مربوطه در استان‌های کم برخوردار را کاهش دهد.

تعرفه‌های ساختمان سازی در استان‌های کم برخوردار تعدیل شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، «محمد اسلامی» امروز ( یکشنبه ) در مراسم معارفه «احمد خرم» رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان که در ساختمان دادمان این وزارتخانه برگزار شد، گفت:انتظار می رود شورای هشتم نظام مهندسی کشور با انسجام و هماهنگی و پرهیز از اختلاف به فعالیت بپردازد.

    وی ایجاد وحدت رویه بین سازمانهای نظام مهندسی ساختمان در کل کشور را درخواست دوم خود بیان کرد و گفت:نباید به دلیل داشتن هئیت مدیره های مختلف هر سازمانی رویه خود را تغییر داده و ناهماهنگ عمل کند، ضمن اینکه سلامت و شفافیت مالی درخواست سوم من از شورای هشتم است.

    اسلامی، نداشتن شفافیت مالی در سازمان های نظام مهندسی ساختمان در گذشته را به عنوان زیان های جبران ناپذیر برای جامعه مهندسی کشور دانست و گفت: هزینه‌ها و نحوه مدیریت منابع در این دوره به شکل مداوم و برخط مورد انتظار است و بر لزوم شفافیت مالی در نظام مهندسی ساختمان کشور تاکید کرد.

    وزیر راه و شهرسازی گفت:وحدت رویه و جلوگیری از اداره جزیره ای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان در کشور اهمیت زیادی دارد تا جایی که نظام مهندسی در هر استانی موظف به اجرای دستورالعمل و بخشنامه ها است و استانها نمی توانند تصمیم گیری فردی داشته باشند و در این صورت با آنها برخورد خواهد شد.

    اسلامی همچنین ازسازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خواست که برای افزایش رضایت مردمی برنامه ریزی کند و گفت:امروز در شهرهای کم برخوردار شاهد ساختمان سازی هایی هستیم که نیازمند ارائه تخفیف است و بهتر اینکه سازمان بر اساس نرخ برخوردای تعرفه های متعادل تری را برای استانهای کم برخوردار در نظر بگیرد.

    وزیر راه و شهرسازی خواستار افزایش نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان برای پایان دادن به ساختمان سازی در کاربری های گزینشی شد و گفت:تخلفات غیرقانونی در این زمینه به پای سازمان نوشته می‌شود.

    مراسم معارفه «احمد خرم»  و تکریم « فرج الله رجبی » به ترتیب رییسان جدید و پیشین سازمان نظام مهندسی ساختمان در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، همچنین در این مراسم اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی دوره هشتم و نیز روسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان ها حاضر بودند.

    حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری ماه گذشته در حکمی، احمد خرم را برای یک دوره سه ساله به عنوان «رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان» منصوب کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو