مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری ۷۵ مسکن مددجویی در یزد هم‌زمان با دهه فجر

عصر ساختمان- مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۷۵ مسکن مددجویی در شهرستان‌های ابرکوه، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، مهریز و یزد به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد واگذار می‌شود.

واگذاری ۷۵ مسکن مددجویی در یزد هم‌زمان با دهه فجر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، «محسن علیزاده» با بیان اهمیت توجه به تأمین مسکن برای محرومان و مددجویان تحت حمایت، گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 75 مسکن مددجویی در شهرستان‌های ابرکوه، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، مهریز و یزد به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد واگذار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه شش میلیارد و 170 میلیون تومان برای ساخت این واحدهای مسکونی هزینه شد، افزود: عملیات کلنگ زنی سه واحد مسکونی مددجویی در شهرستان‌های تفت و مهریز با اختصاص 240 میلیون تومان نیز در ایام‌الله دهه فجر آغاز می‌شود.

    مدیر کل کمیته امداد استان بیان کرد: مسکن بعد از خوراک و پوشاک، از اساسی‌ترین نیازهای زیستی انسان است که برای حفظ و ابقای فرد و جامعه از اهمیت فراوانی برخوردار است و هریک از افراد جامعه بشری از هر قشر و یا گروهی که باشند به‌نوعی سرپناه و مأوای مناسب با الگوی زیستی خود نیازمندند.

    وی با بیان این که حل مشکل مسکن نیازمندان بدون مشارکت و همراهی خیران دشوار است، افزود: نیکوکاران یزدی می‌توانند با مشارکت در طرح رضوان، این نهاد را در ساخت مسکن مددجویی کمک کنند و در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

    علیزاده تصریح کرد: زیربنای واحدهای مسکونی ساخته‌شده برای مددجویان تحت حمایت بین 50 تا 70 مترمربع است، اعتبار تخصیصی کمیته امداد در ساخت هر واحد مسکونی در مناطق شهری 30 میلیون تومان و مناطق روستایی 20 میلیون تومان به‌صورت بلاعوض است و مابقی هزینه موردنیاز با مشارکت خیران و آورده مددجو از محل تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت تأمین می‌شود.

    علیزاده در پایان یادآور شد: کمیته امداد استان یزد در سال گذشته هشت میلیارد و 137 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، زکات، کمک‌های نقدی و غیر نقدی مبتنی بر نیاز محرومان و تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت برای ارائه 2078 مورد خدمات عمرانی (اعم از ساخت و تعمیرات) در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت هزینه کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار