مدیران خودروعصر اعتبار

۵۶۰ واحد مسکن مهر درجنوب سیستان و بلوچستان تا پایان سالجاری واگذار می شود

عصر ساختمان:مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۵۶۰ واحد مسکن مهر در جنوب استان تا پایان سالجاری تکمیل و به متقاضیان واگذار می شود.

۵۶۰ واحد مسکن مهر درجنوب سیستان و بلوچستان تا پایان سالجاری واگذار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، بشیر احمد ستوده اظهار داشت: کار احداث چهار هزار و 785 واحد مسکونی مسکن مهر در مساحتی حدود 175 هکتار در سه شهر چابهار با 3 هزار و 159 واحد در ایرانشهر هزار و 404 واحد و در کنارک 222 واحد از سال 1388 آغاز شد.
    وی ادامه داد: سه هزار و 554 واحد از مجموع کل واحدهای مسکن مهر در جنوب استان افتتاح شده است.
    مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: هزار و 231 واحد مسکن مهر در جنوب استان باقی مانده که 560 واحد دارای تسهیلات است که عملیات ساخت این واحدها سالجاری به اتمام خواهد رسید.
    ستوده بیان کرد: تولید مسکن از طریق کاهش سهم هزینه زمین از قیمت نهایی مسکن و ارائه تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن ارزان ترین شیوه تولید مسکن است که در قالب مسکن مهر به مرحله اجرا درآمد.
    وی با اشاره به نتایج مثبت مسکن مهر بیان کرد: اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم در منطقه، کاهش سهم هزینه مسکن در سبد خانوارها و افزایش امید به خانه دار شدن و از نقاط ضعف آن نیز می توان به مناسب نبودن پیشرفت عملیات زیربنایی و روبنایی همزمان با پیشرفت طرح های ساخت مسکن که سبب تأخیر در فرایند و واگذاری واحدها شده اشاره کرد.
    وی خاطر نشان کرد: نظارت عالی بر چهار هزار و 785 واحد مسکن مهر در جنوب استان برعهده این اداره کل بوده است
    سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور و به سبب گستردگی و طولانی بودن راههای ارتباطی دارای دو اداره کل راه و شهرسازی در شمال استان به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است.
    ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو