مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر امور اعتباری بانک مسکن اعلام کرد:

پرداخت ۵۱۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۹ هزار واحد فرسوده

عصر ساختمان- مدیر امور اعتباری بانک‌مسکن از پرداخت ۵۱۴ میلیاردتومان تسهیلات به ۹ هزار واحد در بافت فرسوده در سال جاری خبر داد و گفت: استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و اردبیل بیشترین تسهیلات بافت فرسوده را دریافت کردند.

پرداخت ۵۱۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۹ هزار واحد فرسوده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، «محمدحسن علمداری» افزود: طبق برنامه مصوب، ارایه تسهیلات به 20 هزار واحد بافت‌فرسوده از محل منابع بانک و همچنین وجوه اداره شده صندوق ملی در برنامه کاری بانک‌مسکن قرار دارد که از این میزان تاکنون به 9 هزار واحد تسهیلات از سوی بانک مسکن پرداخت شده است.

    وی ادامه داد: تاکنون 514 میلیاردتومان تسهیلات بافت فرسوده به متقاضیان پرداخت شد.

    پرداخت تسهیلات بافت فرسوده به 2238 واحد در تهران

    این مقام مسوول در بانک مسکن بیشترین رقم پرداختی تسهیلات در بافت‌های فرسوده را مربوط به استان تهران با 2 هزار و 238 واحد عنوان کرد و گفت: بعد از تهران، استان‌های خراسان‌رضوی و اردبیل بیشترین رقم تسهیلات بافت‌های فرسوده را به خود اختصاص دادند.

    به گفته وی، پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده در همه استان‌ها انجام شده است و خراسان‌جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد هرکدام با 17 و 25 فقره پایین‌ترین تعداد تسهیلات این بافت‌ها را به خود اختصاص دادند.

    علمداری یادآور شد: تسهیلات بافت‌فرسوده که از سوی بانک مسکن به متقاضیان پرداخت می‌شود در تهران 50 میلیون تومان و در سایر شهرها 40 میلیون تومان با سود 9 درصد است که از محل منابع بانک و وجوه اداره شده توامان پرداخت می‌شود. مازاد بر این مبلغ اگر انبوه‌سازی نیاز به تسهیلات داشته باشد با نرخ 18 درصد تسهیلات جدید پرداخت خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی