مدیران خودروعصر اعتبار

بارش برف مانع اجرای پروژه‌های مسکن مهر نیست

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در زمان بارش برف تعطیلی کاری نداریم،تمامی سازندگان موظفند با تدابیر فنی وافزایش اکیپ‌ها کارهای باقی‌مانده را اجرایی کرده و از زمان باقی‌مانده برای تکمیل پروژه ها حداکثر استفاده را ببرند.

بارش برف مانع اجرای پروژه‌های مسکن مهر نیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، سید مهدی هدایت روز یکشنبه اظهار داشت: با توجه به بارش برف سنگین در پردیس، تیم مدیریت خدمات شهری شرکت عمران شهر جدید پردیس از ساعات اولیه بارش برف با  تجهیز امکانات در سه بخش نیروی انسانی، ماشین آلات مکانیزه و تامین مصالح برای نمک پاشی و شن پاشی مسیر به منظور پاکسازی و برفروبی و یخ زدایی اقدامات لازم را انجام داده است.

    وی با بیان اینکه بارش برف در فازهای 8 و 11 شدیدتر از بقیه مناطق شهرستان پردیس است، خاطر نشان کرد: راه‌های دسترسی  تمامی فازهای مسکن مهر پس از بارش برف سنگین اخیر توسط واحد خدمات شهری این شرکت باز شده و در حال حاضر تردد روان است.

    مدیر عامل شرکت عمران شهر چدید پردیس گفت: گروهی متشکل از 65 نفر در ستاد برفروب فعال هستند و  توصیه می شود، مهر نشینان مشکلات گرفتگی و انسداد معابر برفی را به شماره3000160789 پیامک کنند.

    هدایت با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم از جمله نیروهای انسانی و تجهیزات لازم برای مواجه با سرمای شدید پیش بینی شده  اظهار داشت: علاوه بر دپوی شن و نمک و استقرار 3 ایستگاه در فازهای مختلف 5، 8، 9 و 11 مسکن مهر، در نقاط حساس و پرتردد معابر اصلی، گردنه های پر خطر هر فاز و همچنین سطح‌های شیب‌دار و محلات مورد تردد ساکنین، کیسه‌های شن و نمک جانمایی شده است.

    وی افزود: محل دپوی اصلی شن و نمک در فاز 11 (ابتدای ورودی محله آرمان‌شهر)، فاز 8 (خیابان تخت سلیمان، خیابان شهید دوران) و فاز 5 و 9 (بالاتر از رمپ ورودی، جنب قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و روبروی دفتر مدیریت فاز 9 قدیم) تعیین  شده است .

    مدیرعامل شرکت عمران با تاکید بر اهمیت رفاه حال مهر نشینان پردیس عنوان کرد: تعیین گروه‌های عملیاتی به منظور خدمات رسانی بیشتر، استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین جهت برف‌روبی بخش دیگری از اقدامات این شرکت برای رفع مشکلات روزهای برفی در فازهای جدید مسکن مهر پردیس11،8،5؛9 است.

    شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد و افق جمعیتی این شهرستان پس از تحویل 83 هزار واحد به مالکان به 700 هزار نفر می رسد.

    گفتنی است، با حمایت و تاکید محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی مقرر شده تا پایان سال 98 در حدود 60 هزار واحد مسکن مهر پردیس تعیین تکلیف بشوند و سایر واحدهایی که مشکل معارض دارند درسال 99 به مالکان تحویل داده شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار