مدیران خودروعصر اعتبار

محدودیت خرید اوراق تسهیلات مسکن از ۱۶۰ به ۲۸۰ برگه افزایش یافت

عصر ساختمان- محدودیت خرید اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن بانک عامل بخش مسکن ۲۸۰ و یک بانک دولتی ، ۲۴۰ برگه در هر جلسه معاملاتی تعیین شده است.

محدودیت خرید اوراق تسهیلات مسکن از ۱۶۰ به ۲۸۰ برگه افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، محدودیت خرید اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن بانک مسکن 280 و بانک ملی، 240 برگه در هر جلسه معاملاتی تعیین شده است.

    درهمین ارتباط فرابورس ایران در اطلاعیه ای پیرو مصوبات شورای پول و اعتبار، موارد ذیل را در خصوص اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن بانک مسکن اعلام کرده است:

    1. محدودیت زمانی عدم فروش توسط خریداران در کلیه نمادهای معاملاتی اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن به مدت 4 ماه خواهد بود.

    2. محدودیت عدم فروش توسط خریداران اوراق برای نمادهای اوراق گواهی که فقط 4 ماه تا پایان معاملات آن در بازار فرابورس ایران باقی مانده است، اعمال نخواهد شد لذا در این مقطع زمانی، نمادهای معاملاتی تسه 9611، تسه 9612 و تسه 9701 و تسه 9702 مشمول محدودیت مذکور نیستند.

    3. در خصوص اوراق گواهی صادره بانک مسکن محدودیت ورود سفارش خرید و انجام معامله به میزان حداکثر 280 ورقه برای هر کد معاملاتی در هر جلسه معاملاتی است.

    4. متقاضیان خرید می‌بایست محدودیت‌های مذکور را در خصوص ورود سفارشات خرید و معاملات انجام شده رعایت کنند؛ تخطی از پیام ناظر بازار و ورود سفارش یا خرید بیش از سقف مجاز می‌تواند منجر به ابطال کلیه معاملات و حذف سفارش‌های ثبت شده و ارجاع موضوع به مرجع رسیدگی به تخلفات شود.

    5. اعتبار کلیه اوراق گواهی صادره جهت اخذ تسهیلات تا یک ماه پس از توقف نماد معاملاتی آن در بازار فرابورس ایران است. متقاضیان محترم جهت اطلاع از سایر جزئیات می‌توانند به اطلاعیه‌های این شرکت مندرج در سایت رسمی فرابورس ایران به نشانی www.ifb.ir مراجعه کنند.

    محدودیت جدید خرید اوراق «تملی»

    موارد ذیل در خصوص نمادهای اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن بانک ملی اعلام می‌شود:

    1. اعتبار کلیه اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی (تملی) جهت نقل و انتقال (خرید و فروش) در بازار فرابورس از روز 15 ماه ذکر شده در شرح نماد به مدت 2 سال تقویمی است.

    2. اعتبار کلیه اوراق گواهی صادره جهت اخذ تسهیلات تا یک ماه پس از توقف نماد معاملاتی آن در بازار فرابورس ایران است.

    3. محدودیت حجمی هر سفارش خرید (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) جهت نماد معاملاتی اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن بانک ملی به تعداد 240 ورقه تعیین شده است.

    سقف جدید تسهیلات مسکن در تهران ویژه زوجین 24 میلیون تومان است که متقاضیان باید 480 برگه خریداری کنند.

    محدودیت خرید اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن ویژه بانک مسکن با نماد معاملاتی تسه، پیش از 160 برگه در هر جلسه معاملاتی بود که با محدودیت جدید، متقاضی دریافت این تسهیلات می‌تواند در 2 جلسه معاملاتی به جای یک جلسه اقدام به خرید این اوراق کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار