مدیران خودروعصر اعتبار

مزیت تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان بدون افتتاح

عصر ساختمان- در حالی ۱۰ هزار مسکن مهر پردیس تکمیل‌شده و بدون افتتاح در حال تحویل به متقاضیان است که گفته می‌شود، این اقدام تنها با هدف کاهش هزینه‌های مازاد برای ساکنان است.

مزیت تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان بدون افتتاح
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، تکمیل و افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس در حالی این روزها با جدیت در حال پیگیری است که این بار تحویل واحدهای مسکن مهر به شکلی جدید و بر اساس دستور و توجه وزیر راه و شهرسازی همراه است.

    در شهر جدید پردیس برخلاف ادوار گذشته که واحدها به صورت ناقص افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شد و برای سکونت مستلزم هزینه‌های مازاد برای مجموعه وزرات راه و شهرسازی می‌شد، این روزها تحویل واحدهای مسکن مهر به این شکل است تا برای کاهش هزینه های مازاد برای ساکنان ابتدا واحدها تحویل مالکین شده و بعد از رفع نواقص، سکونت واقعی اتفاق افتاده و سپس افتتاحیه برگزار می شود.

    بنابراین گزارش،در دوره محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی این رویه تغییر یافته و ابتدا واحدها تحویل مالکین می شود و بعد از رفع نواقص، سکونت واقعی اتفاق می‌افتد.

    گفته می شود از 10 هزار واحدی که قرار است افتتاح شود تاکنون 2085 واحد تحویل مالکان شده و مابقی نیز آماده تحویل است تا افتتاحیه واقعی صورت پذیرد.

    مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به این‌که تا پایان سال جاری 15 هزار واحد مسکن مهر را در این شهر جدید تکمیل می‌کنیم گفته بود، پیگیر وام هزار میلیارد تومانی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر تا شهریور سال آینده هستیم.

    هدایت با اشاره به این‌که در حال پیگیری تعهداتمان در بخش مسکن مهر هستیم، گفت: 10 هزار واحد مسکونی این طرح تکمیل‌شده و بدون افتتاح در حال تحویل به متقاضیان است. پیش‌بینی ما این است که بتوانیم 15 هزار واحد مسکن مهر را تا آخر سال تکمیل کنیم؛ تعهد ما برای سال جاری، رساندن واحدهای افتتاح‌‌شده به 60 هزار عدد است و پبیش‌بینی می‌کنیم بتوانیم این کار را به سرانجام برسانیم.

    وی افزود: در حال پیگیری یک وام هزار میلیارد تومانی از محل تبصره هشت قانون بودجه هستیم و اگر بانک مسکن در پرداخت این وام تسریع کند تمام مشکلات پردیس حل می‌شود و می‌توانیم تا شهریورماه سال آینده مانده واحدهای این طرح که در حدود 22 هزار واحد است را نیز تکمیل کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: از مجموع 10 هزار واحد آماده‌شده این طرح، حدود چهار هزار واحد در فاز 11 و مابقی نیز در فازهای هشت، پنج و 9 است که در حال تحویل این واحدها به مالکان هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار