مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر شعب بانک مسکن خبر داد

پرداخت تسهیلات مسکن به زوج‌های جوان

عصر ساختمان:مدیر شعب بانک مسکن استان یزد از پرداخت تسهیلات مسکن به زوج‌های جوان و خانه اولی‌ها خبر داد.

پرداخت تسهیلات مسکن به زوج‌های جوان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، حسن خطیب‌زاده ، با اشاره به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه‌های دولت در راستای خروج از رکود اظهار داشت: تسهیلات مسکن با هدف رونق بخش مسکن و ساختمان و برای معاملات واحد مسکونی پیش‌بینی شده و در صورتی که متقاضیان واحدهای مسکونی حائز شرایط این طرح باشند، می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

    وی از جمله شرایط بهره‌مندی از این تسهیلات را نداشتن سابقه خرید واحد مسکونی و عدم دریافت تسهیلات دولتی و یا زمین و مسکن دولتی برشمرد.

    این مسئول با بیان اینکه استفاده از تسهیلات بانک مسکن می‌تواند سایه رکود را از این بخش بردارد، افزود: بانک مسکن در حال حاضر طرح‌های متنوعی برای خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه به ویژه زوج‌های جوان و خانه اولی‌ها دارد.

    مدیر شعب بانک مسکن استان یزد از صندوق پس‌انداز مسکن به عنوان یکی از این طرح‌ها یاد کرد و اظهار داشت: این تسهیلات با نرخ سود 13 درصد برای زوج‌های جوان و یا خانه اولی‌ها در نظر گرفه شده است.

    وی ادامه داد: همچنین حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم به عنوان حسابی ویژه پیش بینی شده است که زوج‌های جوان و کسانی که در آستانه ازدواج هستند بتوانند با مبالغی که در نظر است و توانایی آن را دارند نسبت به اخذ تسهیلات اقدام کنند.

    خطیب‌زاده با اشاره به تخصصی بودن این بانک در بخش مسکن و تامین مسکن عموم مردم به خصوص اقشار کم‌درآمد جامعه و جوانان عنوان کرد: بانک مسکن با ایجاد صندوق پس‌انداز مسکن یکم برای خانه اولی‌ها شرایطی را فراهم کرده تا با گشایش حساب و رعایت ضوابط و شرایط جاری بانک بتوانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

    وی بیان داشت: با توجه به شرایط فعلی چنانچه کسی بتواند 30 میلیون تومان در نزد بانک مسکن تودیع کند پس از یک سال می‌توانیم مبلغ 60 میلیون تومان به هر فرد و 120 میلیون تومان به زوجین برای خرید و یا ساخت مسکن پرداخت کنیم.

    مدیر شعب بانک مسکن استان یزد با تاکیدبر اینکه نرخ تسهیلات در حال حاضر 13 درصد است افزود: بازپرداخت این تسهیلات 12 ساله در نظر گرفته شده ضمن اینکه امکان فروش اقساطی را به صورت پلکانی برای خانه اولی‌ها فراهم کرده است.

    وی با بیان اینکه بانک مسکن تسهیلات دیگری هم دارد که خارج از این سرفصل‌ها پرداخت می‌شود اضافه کرد: تسهیلات دیگری که در بخش مسکن وجود دارد از محل اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن پرداخت می‌شود.

    خطیب‌زاده پرداخت این تسهیلات را از محل اوراق دانست و عنوان کرد: بازپرداخت این تسهیلات که بدون سپرده‌گذاری پرداخت خواهد شد هم 12 ساله خواهد بود که تقسیط تسهیلات به روش‌های ساده و پلکانی قابل اجراست.

    وی گفت: در کنار صندوق یکم پیش‌بینی این را داشتیم تا کسانی که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن تسهیلات خرید یا ساخت مسکن استفاده کنند از اوراق تسهیلات مسکن بهره ببرند که بدون فوت وقت می‌توانند تا مبلغ 60 میلیون تومان دریافت کنند.

    مدیر شعب بانک مسکن استان یزد اضافه کرد: این تسهیلات شامل 50 میلیون تومان تسهیلات خرید و 10 میلیون تومان تسهیلات جعاله است که می‌توانند اوراق را از شعب بانک مسکن خریداری کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی