مدیران خودروعصر اعتبار

تقویت ساخت مسکن با کیفیت در مناطق محروم توسط بنیاد مستضعفان

عصر ساختمان-مقام مسئول بنیاد مستضعفان از تمرکز این نهاد بر ساخت مسکن در مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد و گفت: بر اساس دستور رئیس بنیاد مستضعفان سرمایه‌گذاری در این مناطق تقویت می‌شود.

تقویت ساخت مسکن با کیفیت در مناطق محروم توسط بنیاد مستضعفان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از شرکت زیرمجموعه بنیاد مستضعفان، سیدمحمد جواد موسوی با اشاره به تاکید رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص تمرکز فعالیت ساخت و ساز در مناطق محروم اظهار کرد:‌پروژه انبوه سازی واوان در یکی از مناطق جنوبی کلانشهر تهران به جهت طراحی معماری و کیفیت ساخت به عنوان یک الگوی ساختمانی کم نظیر در مناطق جنوبی به شمار می رود  به گونه ای که حتی قیمت سازه های اطراف را تحت تاثیر خود قرار داده است و دلالان مسکن برای عرضه مستقیم واحدهای آماده پیش فروش  اندکی مشکل ساز بودند.

    وی افزود: کیفیت مصالح ساختمانی و توانایی و تخصص  پیمانکاران در این پروژه هم تراز  پروژه هایی است که در مناطق برخوردار شهر تهران  به اتمام رسیدهاست. این در حالی است که قیمت پیش فروش این پروژه به مراتب کمتر از قیمت های مناطق مشابه در سایر نقاط است.

    وی با بیان این‌که خوشبختانه کاهش قیمت تمام شده تولید و افزایش بهره وری در بکارگیری سرمایه های ثابت و متغیر باعث سود آوری پروژه شده است، تصریح کرد:‌ مسئولیت های اجتماعی و اصول موضوعه فعالیت های بنیاد مستضعفان به عنوان یک نهاد انقلابی  مسئولان  شرکت ونک پارک را موظف به برنامه ریزی برای احداث این پروژه کرده تا شهروندان مناطق کم برخوردار نیز با تسهیلات پیش بینی شده توانایی خرید مسکن با کیفیت و با طراحی زیبا را داشته باشند.

    موسوی با اشاره به دستور رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مورد تقویت فعالیت و سرمایه گذاری شرکت های عمرانی بنیاد مستضعفان برای ساخت و ساز در مناطق محروم و کم برخودار یادآور شد: با تبادل تجارب فنی و حرفه ای با سایر شرکت ها در جهت کاهش هزینه های تمام شده ساخت و ساز در آینده نزدیک  شرکت های عمرانی وابسته به این نهاد انقلابی نقشی موثر در تامین و بهسازی مسکن مناطق محروم  به ویژه در کلان شهر ها خواهند داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار