مدیران خودروعصر اعتبار

شورای تهران اعضای سازمان مدیریت بحران را انتخاب کردند

عصر ساختمان- اعضای شورای اسلامی شهر اعضای هیات امنا و شورای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران را تعیین کردند.

شورای تهران اعضای سازمان مدیریت بحران را انتخاب کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جریان یکصد و هشتاد و هفتمین انتخاب دو نفر کارشناس متخصص برای عضویت در هیات امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران را در دستور کار قرار دادند.

    اعضای شورای شهر با 14 رای صفا صبوری دلیمی (معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران) و با 9 رای محمدرضا جوادی یگانه (معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران) را به عنوان اعضای شورای پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران انتخاب شدند.
    سازمان پیشگیری و مدیریت بحران یکی از سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری تهران است .

    کلیات لایحه اصلاح ساختار شهرداری تهران تصویب شد
    اعضای شورای اسلامی شهر تهران با کلیات یک فوریت لایحه «بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران» موافقت کردند.
    «حسن رسولی» عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره این طرح، گفت: اصلاح ساختار شهرداری تهران بحث بسیار پرمناقشه است اما بناست حداکثر همکاری بین شورا و شهرداری انجام شود.
    وی گفت: اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، موضوع بسیار قدیمی است و مطالعات آن در سال 92 انجام شد.
    رسولی ادامه داد: در برنامه دوم و سوم شهرداری و در مصوبه 12 دی ماه سال97، شهرداری ملزوم به تهیه لایحه مذکور شده است.
    عضو شورای تهران با بیان اینکه این لایحه قطعاً اولویت دارد، اگر نداشت چند صد میلیون تومان برای مطالعه آن هزینه نمی‌شد، گفت: اصلاح ساختار یکی از اهداف شورای پنجم است و توجه به مسائل مربوط به اداره شهر به معنای غفلت از یکی از بزرگترین ایرادات سازمان و مدیریت شهری یعنی اصلاح ساختار نیست.
    وی ادامه داد: معتقدم در شرایط کنونی که حداکثر همگرایی میان شورای شهر و شهرداری تهران وجود دارد باید این کار مهم را برای شهروندان انجام دهیم.
    عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین در موافقت از یک فوریت "ضوابط تشکیلاتی شهردار تهران " اظهار کرد: تنها سازمانی که در نظام اداری ایران، دارای نظام اداری و استخدامی خاص است، شهرداری تهران است.
    وی افزود: بر اساس مصوبه سال 58 و 59 شورای انقلاب، شهرداری تهران دارای مقررات استخدامی خاص است و هم اکنون که در آستانه اصلاح ساختار هستیم باید در برمبنای قواعد و اصولی که شهرداری لایحه داده است اصلاح ساختار انجام شود.
    اعضای شورای شهر تهران در نهایت با 15 رای یک فوریت طرح اصلاح ساختار شهرداری تهران را تصویب کردند ومقرر شد در جلسات آتی شورای شهر جزییات آن بررسی شود .

    حوزه هوشمندسازی در پایتخت چقدر محقق شده است
    «محمود میرلوحی» از شهردار تهران خواست تا گزارشی در خصوص میزان تحقق برنامه های هوشمندسازی در برنامه سوم توسعه شهر تهران ارائه کند.
    وی با اشاره به اینکه در برنامه سوم شهر تهران بندهای 7، 17، 18، 19، 20، 21 و بند 5 ماده 42 به موضوع هوشمندسازی و پایداری شهری پرداخته شده، افزود: از شهرداری درخواست می کنیم گزارشی در خصوص روند تحقق مصوبات این حوزه را به شورا ارائه کند.
    وی گفت: بر اساس تبصره 36 بودجه مصوب سال 98 شهرداری تهران موظف بود با هدف تحقق تهران هوشمند جهانشهر دانش و فرهنگ، حداقل 40 درصد دکل های رادیویی را کاهش دهد و به درآمد حداقلی 500 میلیارد ریال در سال 98 دست یابد.
    میرلوحی ادامه داد: همچنین برقراری پشتیبانی از گسترش کارآمد ارتباطات و مبادله دیتا در شهر تهران تسهیل شود.
    عضو شورای تهران افزود:  از شهرداری درخواست می کنیم در این خصوص نیز اقدامات انجام شده را به شورا ارائه کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار