مدیران خودروعصر اعتبار

همایشی برای طرح های بهینه سازی

اندازه‌گیری و صحه‌گذاری و کاربردهای آن

عصر ساختمان:امروز همایش "اندازه‌گیری و صحه‌گذاری و کاربردهای آن در طرح‌های بهینه‌سازی" برگزار میشود.

همایشی برای طرح های بهینه سازی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، امروز همایش "اندازه‌گیری و صحه‌گذاری و کاربردهای آن در طرح‌های بهینه‌سازی"  برگزار میشود.

    این همایش با حضور نصرت اله سیفی مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و مهندس محمد مهدی رحمتی معاون مدیران ارشد، تصمیم‌گیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های کشور و نیز نمایندگان بخش خصوصی برگزار می‌شود.

    هدف از این همایش آشنایی این صاحب‌نظران با پتانسیل کارایی انرژی و نقش اندازه‌گیری و صحه‌گذاری در طرح‌های بهینه‌سازی و نیز قراردادهای مبتنی بر عملکرد است.
    براساس آیین‌نامه ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقا نظام مالی کشور ،طرح های بهینه‌سازی برای ارائه به شورای اقتصاد، وجود مدارک و اسناد روش اندازه‌گیری و صحه‌گذاری الزامی می باشد.

    تهیه این سند در مرحله امکان‌سنجی طرح این اطمینان را بوجود خواهد آورد که اندازه‌گیری و صحه‌گذاری نتایج طرح مربوطه با دقت قابل قبولی معتبر و قابل اطمینان خواهد بود.

    شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت در راستای اجرای وظایف خود از سال گذشته اقدام به تهیه زیرساختارهای مربوط به این مقوله از جمله در دسترس قرار دادن نسخه ترجمه شده پروتکل بین‌المللی اندازه‌گیری و صحه‌گذاری عملکرد انرژی (IPMVP) (که از معتبرترین پروتکل‌های موجود در این زمینه است) ، حمایت از برگزاری آموزش‌های متخصصین اندازه‌گیری و صحه‌گذاری با استفاده از الگوی متناظر خارجی آن و برگزاری آزمون‌های مربوطه کرده است.

    لازم به ذکر است در این همایش بانک‌ها به عنوان تأمین‌کنندگان مالی این‌گونه طرح‌ها باید با قراردادهای مبتنی بر عملکرد و پروتکل تأمین مالی مرتبط با بهینه‌سازی مصرف آشنا شوند به همین سبب از عضو هیئت مدیره سازمان ارزیابی انرژی (EVO) دعوت شده تا در این همایش به ارائه سخنرانی بپردازد.
    روز 24 آذر نیز کارگاهی برای آشنایی با پروتکل بین‌المللی تأمین مالی کارایی انرژی (IEEFP) ترتیب داده شده است که از علاقمندان ورود به این عرصه در قالب بانک‌ها و مؤسسات تأمین مالی، سرمایه‌گذاران و ناظران دعوت می‌شود در این کارگاه شرکت نمایند.

    این کارگاه بر اساس ثبت‌نام متقاضیان برگزار خواهد شد و در آن عضو هیئت مدیره EVO مدرس دوره خواهد بود.
    نشانی: خیابان شریعتی، خیابان آذرشهر، کوچه لاهیجانی، تقاطع خیابان قهرمان، باشگاه شماره 1 شرکت نفت

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو