مدیران خودروعصر اعتبار

مدرن ترین مجتمع تجاری مسکونی غرب کشور!

عصر ساختمان:مرکز خرید بانتا آبیدر به زودی به عنوان اصلی ترین مرکز خرید وتفریح مردم سنندج، جای خود را باز خواهد کرد.

مدرن ترین مجتمع تجاری مسکونی غرب کشور!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از  تیتر20، توسعه صنعت ساخت و ساز مراکز تجاری که عموما ترکیبی از خدمات تفریحی و خرید را در خود جای می دهد، از تهران شروع شد و در ادامه روند توسعه را در شهرهایی مانند مشهد و اصفهان پی گرفت.
    این روند توسعه، آن قدر شتابان به پیش رفت که این روزها دیگر کمتر شهری را در کشور می توان سراغ گرفت که چندین مرکز تجاری بزرگ را در خود جای نداده باشد.
    شهر سنندج نیز از این قاعده مستنثا نیست و با توجه به جمعیت ساکن در این شهر و نیازهای روزافزون شهروندان سنندجی، وجود هایپر مارکت و مراکز خرید امکان تامین مایحتاج ساکنان و خرید روزمره ایشان را تسهیل می‌کند.
    مرکز خرید بانتا آبیدر که بیش از 400واحد تجارى را در خود جای داده، یکی از نمونه هایی است که حاکی از اقبال مردم سنندج به مراکز تجاری است.
    هایپر مارکت مجموعه با مساحت 3000متر مربع یکى از بزرگترین هایپر مارکت‌هاى غرب ایران خواهد بود که یک انبار 2500مترى آن را پشتیبانى می‌کند و با داشتن دسترسی آسان به پارکینگ هاى تجارى استاندارد های لازم را به عنوان یک مجموعه خرید به مخاطبین و مراجعین خود ارائه می کند.
    به دلیل شیب زمین، همکف اول از ضلع جنوبى  و همکف دوم از ضلع شمالى، در تراز خیابان اصلى قرار می‌گیرد و این ویژگی انحصاری از جمله موارد مثبت این مرکز خرید به شمار می رود.
    مجتمع بانتا آبیدر در قسمت تجاری با در نظر گرفتن 10آسانسور و ٨ پله برقى در هر طبقه دسترسى بین طبقات تجارى و پارکینگ را فراهم کرده است.
    در طبقه اول تجارى با در نظر گرفتن بیش از 650متر مربع فضا جهت فست فود و فود کورت، بیش از 200متر مربع فضا جهت کافى شاپ، بیش از 750متر مربع فضا جهت رستوران و 3000متر مربع فضا جهت تالارهاى چندمنظوره نیز در نظر گرفته شده است.
    این مرکز، در قسمت مسکونى که شامل 104واحد است، با داشتن یکى از بزرگترین بام‌سبز‌هاى غرب ایران که در حدود 10000 متر مربع  است، امکاناتى چون فضاهاى بازى، مهد کودک و آب نما هاى مختلف ورودى سبز، 500واحد پارکینگ مجزا و... را در خود جای داده است.
    به نظر می رسد که مرکز خرید بانتا آبیدر به زودی به عنوان اصلی ترین مرکز خرید وتفریح مردم سنندج، جای خود را باز خواهد کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار