مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان:

۵۶۰ واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می‌رسد

عصر ساختمان:مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۵۶۰ واحد مسکونی تا پایان سال جاری در جنوب سیستان و بلوچستان به بهره برداری می‌رسد.

۵۶۰ واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، بشیراحمد ستوده ، در ایرانشهر اظهار داشت: از سال 1388و با توجه به میزان تقاضای دریافت، کار احداث 4هزار و 785 واحد مسکونی مسکن مهر در مساحتی حدود 175 هکتار در سه شهر چابهار به تعداد 3 هزار و 159 واحد، ایرانشهر هزار و404 واحد و کنارک 222 واحد آغاز شد.

    مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: 560 واحد مسکونی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد 560 واحد مسکن مهر در جنوب استان تکمیل شده است و تا پایان امسال به متقاضیان تحویل خواهد شد.

    وی افزود: از مجموع کل واحدهای مسکن مهر در دست اجرا، تعداد 3 هزار و 554 واحد افتتاح شده است و باقی مانده واحدها تاپایان امسال بهره برداری و تحویل متقاضیان داده‌ می‌شود.

    ستوده تصریح کرد: از مجموع هزار و 231 واحد باقی مانده مسکن مهر در حوزه جنوب استان 560 واحد دارای تسهیلات ساخت است که عملیات ساخت این واحدها طی امسال به اتمام می‌رسد.

    وی تاکید کرد: تولید مسکن از طریق کاهش سهم هزینه زمین از قیمت نهایی مسکن و ارائه تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن ارزان ترین شیوه تولید مسکن است که در قالب مسکن مهر به مرحله اجرا درآمده است.

    مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: از جمله دیگر نتایج مثبت مسکن مهر می‌توان به اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم در منطقه، کاهش سهم هزینه مسکن در سبد هزینه خانوارها و افزایش امید به خانه‌دار شدن و از نقاط ضعف آن نیز می‌توان به مناسب نبودن پیشرفت عملیات زیربنایی و روبنایی همزمان با پیشرفت پروژه‌های ساخت مسکن که سبب تأخیر در فرایند و واگذاری واحدها شده است، اشاره کرد.

    وی عنوان کرد: در روند اجرای طرح مسکن مهر، نظارت عالی 4 هزار و 785 واحد مسکن مهر در جنوب استان به عهده این اداره کل بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو