مدیران خودروعصر اعتبار

معاون معماری و نمای اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران:

هویت بخشی به سیمای بصری شهر از الزامات در توسعه مدیریت شهری است

عصر ساختمان:نهمین جلسه هماهنگی کمیته نمای مناطق بیست و دوگانه شهرداری تهران به میزبانی منطقه ۲۲ با حضور سید مجید نادری معاون معماری و نمای اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، کارشناسان و دبیران کمیته های نمای مناطق در ستاد مدیریت بحران این منطقه برگزار شد.

هویت بخشی به سیمای بصری شهر از الزامات در توسعه مدیریت شهری است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، نادری معاون معماری و نمای اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران در ابتدای این جلسه ضمن مرور اجمالی بر نشست های پیشین هماهنگی مناطق و اشاره به بر برخی از مشکلات و معضلات شهرسازی در کلانشهر تهران بهره گیری از ظرفیت نشست های تخصصی در این زمینه را جهت دستیابی به الگوهای مناسب در توسعه شهری را لازم و ضروری دانست.

    وی توجه و رعایت اصولی قوانین و مقررات حوزه شهرسازی و معماری در خصوص مناظر شهری را یکی از الزامات اصلی این حوزه دانست و گفت: بحث حفظ هویت اسلامی- ایرانی، هویت بخشی به سیمای بصری شهر، بازآفرینی و روزآمد سازی معماری ایرانی اسلامی، رعایت معمارهای پیشرفته برای ایمنی بناها و استحکام ساخت و ساز منظر شهری، ارتقا کیفی سیمای بصری، پاکسازی و بهسازی نماهای شهری، و ساماندهی منظر شهری از جمله اقداماتی است که باید به شدت مورد توجه قرار گیرد.

    در ادامه این جلسه گلی پور دبیر کمیته نمای منطقه 22 به ارائه گزارش جامع از عملکرد کمیته نمای منطقه و اقدامات کلی و اقدامات شاخص در خصوص آگاه سازی مالکان، طراحان و دفاتر خدمات الکترونیک هم چنین اقدامات شاخص پژوهشی مرتبط با موضوع نماهای ساختمانی، فرآیند بررسی نما در منطقه را تشریح نمود و پس از طرح موضوع در خصوص آسیب شناسی عدم تائید نماهای ساختمانی در چهار محور (مدارک ارائه شده، نمای ساختمان به صورت واحد، نمای ساختمان در مقایسه با بدنه ای که درآن واقع شده است) به توضیح شرایط، مدارک و ضوابط ضروری جهت ارائه و بررسی طرح نما در کمیته نمای منطقه 22 پرداخت و در انتها حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص موارد مطرح شده پرداختند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو