مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:

انفجار در ساختمان چهار طبقه سوختگی جوان ۲۴ ساله را در پی داشت

عصر ساختمان- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: صبح امروز یک مورد انفجار توأم با حریق در طبقه اول مجتمع مسکونی چهار طبقه واقع در خیابان علامه امینی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گزارش شد.

انفجار در ساختمان چهار طبقه سوختگی جوان ۲۴ ساله را در پی داشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، بهزاد بزرگزاد  اظهار داشت: حدود ساعت 7 صبح امروز یک مورد انفجار توأم با حریق در طبقه اول مجتمع مسکونی چهار طبقه واقع در خیابان علامه امینی به سامانه 125 به اکیپ عملیاتی ایستگاه 5 آتش‌نشانی گزارش شد.

    وی افزود: اکیپ عملیاتی پس از 3 دقیقه در محل حاضر و شاهد سوختگی جوان 24 ساله و تخریب کامل طبقه اول مجتمع مسکونی بودند که بلافاصله شخص مذکور با هماهنگی لازم توسط عوامل اورژانس شهر به بیمارستان انتقال داده شد، محل پاک‌سازی کامل گردید و سپس تا ایمن‌سازی کامل نسبت به وصل کردن گاز مجتمع جلوگیری به عمل آمد.

    رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه احتمالاً نشت گاز در محیط منزل و رسیدن شعله به آن دلیل این آتش‌سوزی بوده اظهار داشت: علت دقیق این انفجار توسط کارشناسان حریق سازمان در حال بررسی است.

    وی توضیح داد: شدت این انفجار به حدی بوده که باعث تخریب کامل طبقه اول ساختمان و شکسته شدن تعدادی از شیشه‌های ساختمان‌های مجاور شده است که رعب و وحشت اهالی منطقه را در پی داشته است.

    بزرگزاد در پایان تصریح کرد: سوختگی جوان 24 ساله از نوع در جه 2 و در ناحیه سر، دست‌ها و قسمتی از پاها بوده که با توجه به سرعت عمل نیروهای ایمنی و رسیدن مصدوم به بیمارستان امیدواریم خطری جدی جان وی را تهدید نکند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی