مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

۴۰۰ واحد مسکن مهر گنبدکاووس در ۶ ماه آینده به بهره‌‌برداری می‌رسد

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ۴۰۰ واحد مسکن مهر نیمه‌تمام شهرستان گنبدکاووس در شش ماه آینده به بهره‌‌برداری می‌رسد.

۴۰۰ واحد مسکن مهر گنبدکاووس در ۶ ماه آینده به بهره‌‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، ابراهیم مبارک‌قدم میزان راه‌های روستایی شهرستان گنبدکاووس را 600 کیلومتر و مقدار راه‌های آسفالته آن را 400 کیلومتر اعلام کرد،

    وی با اشاره به آسفالت حدود 70 درصد راه‌های روستایی گنبدکاووس، اظهار کرد: میزان آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان بالاتر از میانگین استانی است.

    مبارک‌قدم با بیان اینکه آسفالت 70 کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی این شهرستان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: در سال جدید تلاش بر آن است که همه روستاهای بالای 50 خانوار از نعمت راه آسفالت برخوردار باشند.

    این مسؤول همچنین از تحقق 92 درصدی طرح‌های مسکن مهر در حوزه شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: از 5 هزار و 77 واحد مسکن مهر که به صورت دولتی و خودمالکی در شهرستان گنبدکاووس تعریف شده بود، تعداد 400 واحد نیمه‌تمام است که در شش ماه آینده به بهره‌‌برداری می‌رسد.

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: روکش آسفالت 30 کیلومتر راه روستایی، 18 کیلومتر راه اصلی و لگه‌گیری 16 کیلومتر راه اصلی و روستایی، احداث یک دهنه پل 12 متری و نیز تعمیر، مرمت یا تعریض 10 دهنه پل دیگر در راه‌های روستایی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در سال 94 و دو ماهه سال 1395 درحوزه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی گنبدکاووس بوده است.

    مبارک‌قدم از ایمن‌سازی 21 نقطه پرحادثه و خط‌کشی 100 کیلومتر راه روستایی و 148 کیلومتر راه اصلی و فرعی و مرمت و بهسازی راهدارخانه دماغ به عنوان بخشی دیگر از این اقدامات نام برد.

    استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر راه دارد که حدود 915 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی گنبدکاووس قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو