مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت خانه در تهران، ۵۸ سال پیش

عصر ساختمان- در میان آگهی‌هایی که روز بیستم خرداد ۱۳۳۷ در برخی از جراید به چاپ رسیده که یکی از آنها در روزنامه اطلاعات امروز چاپ شده، یک خانه ۱۲۰ مترمربعی با عنوان «یک خانه کوچک فروشی» به معرض فروش گذاشته شده است.

قیمت خانه در تهران، ۵۸ سال پیش
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، در این آگهی یادآوری شده است: این «خانه کوچک!» در خیابان امیرآباد (کارگر امروز) نصرت غربی (کمی بالاتر از میدان انقلاب فعلی) به مساحت 120 مترمربع با بنای دو طبقه و نیم، شش اتاق، برق، لوله آب و لوازمات دیگر. لطفا مراجعه فرمایید به لاله‌زار، نزدیک توپخانه، بنگاه کوشان تلفن 39784. در آگهی مشابهی که روز بعد در همین ستون در روزنامه اطلاعات به چاپ رسیده، آمده است: منزلی در خیابان ژاله (شهدای امروزی تهران) بین چهارراه آب‌سردار و فخرآباد با سه طبقه تیرآهن، چهارده اتاق، تلفن، آب تصفیه شده، حمام، برق ساعتی و سایر احتیاجات بدون واسطه مقطوع 230 هزار تومان به فروش می‌رسد، لطفا به شماره تلفن 32182 مراجعه شود.  به گزارش دنیای اقتصاد ،شرکت سهامی صنفی پخش سیگار و تنباکوی تهران و توابع نیز نرخ سیگارهای لوکس 10 عددی خود در20 خرداد 37 را به این شرح اعلام کرد: آپادانا فیلتردار 10 عدد 10ریال، آپادانای زرد وآبی 10 عدد 8 ریال و اشنوی‌ویژه بلند 10 عدد 6ریال.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی