مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید:

۵ هزار واحد مسکونی مهر در پردیس به‌زودی تحویل متقاضیان می‌شود

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: ۵ هزار واحد مسکونی مهر در پردیس آماده شده است و به‌زودی تحویل متقاضیان می‌شود.

۵ هزار واحد مسکونی مهر در پردیس به‌زودی تحویل متقاضیان می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، محسن نریمان در حاشیه آیین معارفه سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص افزایش وام مسکن مهر به بیش از 30 میلیون تومان اظهار داشت: این پیشنهاد را داده‌ایم و بررسی‌هایی از نظر اقتصادی و از لحاظ برگشت اقساط صورت می‌گیرد.

    وی تصریح کرد: حداقل تا 10 میلیون تومان را در برخی شهرهای جدید مانند پردیس و پرند پیشنهاد دادیم اضافه شود که باید این بررسی و عدد نهایی مشخص شود.

    مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ادامه داد: برخی از متقاضیان مسکن مهر با توجه به جوسازی‌ها و غوغاسالاری‌های موجود احساس می‌کنند بدون پرداخت وجه هم باید به آن‌ها مسکن مهر تعلق گیرد یا اعداد و ارقام حداقلی را پرداخت کنند.

    نریمان بیان داشت: اکثریت افرادی را که با ما ارتباط برقرار می‌کنند، در این زمینه توجیه می‌کنیم؛ در شهرهای جدید مانند پردیس نیز در یک روز از هفته متقاضیان را به پروژه‌ها برای بازدید از واحدها منتقل می‌کنیم تا از پیشرفت پروژه‌ها و مشکلات موجود آگاه شوند.

    وی افزود: اگر می‌خواهیم مسکن مهر به اتمام و مشکلات موجود به سرانجام خیر برسد، باید همه دست‌به‌دست هم دهیم؛ چیزی برخلاف حق نمی‌خواهیم و قصد داریم همه را به حق خود برسانیم؛ متقاضی سهم خود را بپردازد، بانک تسهیلات و ما نظارت درست انجام دهیم تا پیمانکار کار خود را به‌درستی انجام دهد و اگر تمام این مجموعه به‌درستی حرکت کنند، می‌توانیم کار مسکن مهر را به‌موقع به پایان برسانیم.

    مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید اضافه کرد: برخی پیمانکاران به دلیل ضعف مدیریتی دچار مشکل می‌شوند، برخی از متقاضیان آورده خود را نمی‌دهند، برخی پروژه‌ها با مشکل زمین روبه‌رو می‌شود و زمین از ابتدا معارض داشته و امروز با احکامی در این زمینه مواجه هستیم که همه این موارد را باید حل کنیم.

    نریمان ادامه داد: با تمام این موارد، با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در تمام کشور اکثر واحدهای مسکن مهر امروز این مشکلات را ندارند و امسال به اتمام می‌رسند.

    وی بیان کرد: پردیس به دلیل اینکه آخرین کلنگ‌زنی‌های مسکن مهر در این شهر صورت گرفت و همچنین توپوگرافی سخت این منطقه، آخرین پروژه‌ای خواهد بود که در کشور تحویل داده می‌شود.

    مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: این بدان معنی نیست که نباید تحویل داشته باشیم؛ 5 هزار واحد مسکونی را آماده کرده و تحویل متقاضیان می‌دهیم و این در طول سال تکرار می‌شود و محله‌های دیگر نیز در فازهای مختلف آماده و تحویل می‌دهیم تا اعتماد مردم جلب شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو