مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی:

پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی هفته دولت بسته می شود

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از تحویل تمامی واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان تا پایان هفته دولت سال جاری خبر داد.

پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی هفته دولت بسته می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، علی اصغر آسمانی مقدم با اشاره به آغاز پروژه مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان از سال 88، اظهار کرد: از 28 شهر استان تعداد 25 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت دارند که پروژه مسکن مهر این شهرها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

    وی، سهمیه مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر استان را هشت هزار و 417 واحد عنوان کرد و گفت: از این تعداد تاکنون هفت هزار و 993 واحد عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه از این تعداد نیز تاکنون هفت هزار و 717 واحد توسط مسئولان استانی و کشور  به صورت رسمی افتتاح شده است، عنوان داشت: پیش بینی می شود واحدهای باقی مانده نیز تا هفته دولت امسال به اتمام برسند.

    پرداخت 1761 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان مسکن

    آسمانی مقدم اضافه کرد: البته در این میان تنها 120 واحد به دلیل مشکلات قضایی باقی می مانند ولی مابقی واحدها تا هفته دولت پرونده آنها بسته می شود.

    وی با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و 826 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت این واحدها با بانک انعقاد قرار داد انجام شده است، بیان کرد: از این میزان تاکنون یک هزار و 761 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین از هشت هزار و 417 واحد مسکن مهر استان پنج هزار و 631 واحد در اراضی 99 ساله و سه هزار و 286 واحد در اراضی خود مالک است.

    واگذاری 2328 واحد مسکن شهری

    آسمانی مقدم همچنین به پروژه ساخت مسکن شهری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از ابتدای تقسیم استان تاکنون دو هزار و 328 واحد مسکونی در شهرهای استان ساخته و واگذار شده است.

    وی با باین اینکه در حال حاضر نیز 420 واحد در مرحله واگذاری داریم، بیان داشت: همچنین هم اکنون 836 واحد مسکن در شهرهای استان در حال ساخت هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی