مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه:

۱۲ بیمارستان تا نیمه دوم سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

عصر ساختمان- معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری بیمارستان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه‌وشهرسازی گفت: ۱۲ بیمارستان بزرگ تا ۹ ماه آینده در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۲ بیمارستان تا نیمه دوم سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، محمدجعفر علیزاده شامگاه شنبه در جریان بازدید از بیمارستان 97 تختخوابی در حال احداث تکاب، اظهار داشت: این تعداد طرح بیمارستانی به طور متوسط از 80 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و برای تکمیل آنها بیش از سه‌هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تخصیص، تا پایان سال جاری نیز امکان بهره‌برداری از آنها وجود دارد.

    وی با بیان اینکه ارتقای سطح سلامت شهروندان و آماده‌سازی زیرساخت‌های فیزیکی خدمات‌رسانی در بخش سلامت از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید است، افزود: از این تعداد طرح درحال اجرا، عملیات اجرایی چهار بیمارستان بزرگ از جمله بیمارستان‌های 235 تختخوابی بروجن، 130 تختی پارس‌آباد و 220 تختی بهشهر و بیمارستان زرند کرمان در حال اتمام است و هم‌زمان با دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

    مدیرعامل سازمان مجری بیمارستان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه‌وشهرسازی، ادامه داد: هشت بیمارستان بزرگ دیگر نیز در شهرهای جهرم، تالش، مهدی‌شهر، تویسرکان، گچساران، لنگرود و سقز با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

    علیزاده بیان کرد: احداث و تکمیل این تعداد بیمارستان بزرگ در شرایط تحریم و کمبود منابع مالی و اعتباری، هدفگذاری سنگینی برای بخش سلامت کشور بود که به سرانجام رسیده‌است.

    وی با تاکید بر اینکه تنگناهای اعتباری مانع احداث بیمارستان‌های بزرگ در کشور نشده، اظهار داشت: اهداف دولت تدبیر و امید در بخش ارتقا و توسعه زیرساخت‌های فیزیکی بخش سلامت با وجود تحریم‌ها در حال تحقق است.

    معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری بیمارستان ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی به همراه نماینده مردم میاندوآب، شاهی‍‌ن دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی عصر روز گذشته، شنبه از روند عملیات عمرانی بیمارستان 97 تختخوابی در حال احداث تکاب بازدید کرد.

    تکاب از شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است که جزو 31 شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته کشور محسوب می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار