مدیران خودروعصر اعتبار

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی در شهر پردیس تا ۱۵۰ میلیون تومان

عصر ساختمان- در حالیکه معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی خرید و فروش امتیاز مسکن ملی را غیرقانونی می داند خبرها حاکی از این است که روز گذشته در شهر پردیس این امتیاز تا ۱۵۰ میلیون تومان هم قیمت گذاری شده است.

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی در شهر پردیس تا ۱۵۰ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از  فارس، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن این روزها به پایان رسیده و وزارت راه و شهرسازی در حال پالایش ثبت نام کنندگان است بنابراین متقاضیان به خوبی باید بدانند که این ثبت نام به منزله داشتن شرایط لازم برای خرید مسکن نخواهند بود.

    نکته حائز اهمیت این است که طرح اقدام ملی مسکن با مسکن مهر هیچگونه وجه تشابهی ندارد بنابراین متقاضیان باید بدانند که طرح اقدام ملی مسکن فعلا قانونی برای خرید و فروش امتیاز ندارد و نباید فریب واسه ها و دلالان مسکن را بخورند.

    اگر چه مسکن مهر نیز در روزهای ابتدایی، خرید و فروش امتیاز آن ممنوع بود و سپس خرید و فروش آن آزاد شد بنابراین متقاضیان مسکن ملی نباید فریب دلالان مسکن را بخورند و باید فعلا منتظر بمانند تا شاید در آینده دستورالعملی برای خرید و فروش مسکن ملی نیز تدوین شد.

    *خرید و فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است

    محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه هیچ دستورالعمل و آئین نامه ای برای خرید و فروش امتیاز مسکن ملی تدوین نشده و این کار غیرقانونی است گفت: ثبت نام مسکن ملی ارزش معاملاتی ندارد.

    وی ادامه داد:در سامانه ثبت نام مسکن ملی نیز قید شده است که ثبت نام به معنی این نیست که متقاضی واجد شرایط شناخته شده و کار نهایی شده است. این مرحله فعلا ثبت نام اولیه محسوب می شود و پس از پالایش افرادی که واجد شرایط باشند اطلاع داده خواهد شد و سپس متقاضیان وارد فایل های اجرایی خواهند شد.

    محمودزاده تاکید کرد: این ثبت نام‌های اولیه به هیچ وجه ارزش معاملاتی ندارد و در سایت ثبت نام نیز به طور مشخص اعلام شده است که ثبت نام به منزله واجد شرایط بودن نیست.

    *امتیاز مسکن ملی در شهر پردیس تا 150 میلیون تومان

    از سوی دیگر مهدی هدایت مدیرعامل شهر جدید پردیس نیز در گفت و گو با فارس با تاکید بر اینکه گزارش‌هایی که امروز از حوزه حراست شرکت عمران دریافت شده متأسفانه امتیاز مسکن اقدام ملی در پردیس با رقم‌های بالایی خرید و فروش می‌شود گفت: ما ضروری می‌دانیم که به خریداران و فروشندگان اعلام کنیم اول باید ثبت‌نام شود و شرایطی که برای طرح اقدام ملی مورد نیاز است احراز شود.

    وی ادامه داد:آن مبالغی که باید واریز شود حتماً واریز شود تا بعد از آن مشخص شود که ثبت‌نام قطعی است و بحث خرید و فروش مسکن ملی تصمیمی بر روی آن گرفته نشده است که آیا امکان خرید و فروش دارد یا خیر؟

    هدایت تاکید کرد:بر روی برگه پرینت ما شنیدیم که خرید و فروش امتیاز مسکن اقدام ملی انجام می‌شد که حتما توصیه می‌کنیم به خریداران که به هیچ وجه وارد این موضوع نشوند، چون هنوز ثبت‌نام افراد قطعی نشده است و جهت خرید و فروش طرح اقدام ملی هنوز قانون و دستورالعملی صادر نشده است.

    به گفته وی، شنیده ایم که دیروز این امتیاز 120 تا 150 میلیون تومان خرید و فروش می شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار