مدیران خودروعصر اعتبار

در قالب طرح حساب امانی

تسهیلات خرید مسکن به متقاضیان پرداخت می‌شود

عصر ساختمان:مدیر امور شعب بانک مسکن استان مرکزی از پرداخت تسهیلات خرید مسکن به متقاضیان در قالب طرح «حساب امانی» خبر داد.

تسهیلات خرید مسکن به متقاضیان پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، مجید امیری ، اظهار داشت: طرح حساب امانی یکی از خدمات جدید بانک مسکن است که طی آن متقاضیان خرید مسکن می‌توانند با بهره‌مندی از مزایای این طرح به راحتی صاحب خانه شوند.

    وی هدف از اجرای طرح حساب امانی را ساماندهی بازار پیش‌فروش مسکن و کاهش ریسک‌های مرتبط با خریداران مسکن عنوان و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین کاربردهای حساب امانی ایجاد ساز و کار برای کاهش ریسک کلاهبرداری و مخاطرات اخلاقی میان پیش خریدار و پیش فروشنده از طریق ورود شخص سوم مورد اعتماد دو طرف است و می‌توان گفت حساب امانی یک ابزار مالی است که توسط شخص سوم برای ارائه خدمات مشخص به مشتری ایجاد می‌شود.

    مدیر امور شعب بانک مسکن استان مرکزی با بیان اینکه این حساب به نام پیش فروشنده و با واریز حداکثر یک میلیون ریال افتتاح می‌شود، ادامه داد: پیش فروشنده پس از افتتاح حساب پیش خریداری را به بانک معرفی می‌کند که او نیز باید نسبت به افتتاح حساب در بانک اقدام کند.

    وی بیان داشت: در این طرح با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه و گزارش مهندس ناظر بانک نیمی از قیمت واحد مسکونی را به صورت اقساط در اختیار پیش فروشنده قرار می‌دهد و پیش خریدار نیز تعهد می‌کند نسبت به پرداخت اقساط خود به بانک اقدام کند.

    به گفته وی در این طرح بانک متعهد می‌شود تا سقف 150 میلیون تومان از قیمت هر واحد مسکونی را ظرف 52 ماه به صورت اقساط از خریدار وصول کرده و به پیش فروشنده بپردازد.

    مدیر امور شعب بانک مسکن استان مرکزی تاکید کرد: با اجرایی شدن این طرح کسانی که در زمینه تولید و ساخت مسکن در شهرهای مختلف استان فعالیت دارند می‌توانند از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو