مدیران خودروعصر اعتبار

در دیدار سفرای ایران و سوریه مطرح شد؛

حضور تجار سوریه در کنفرانس صنعت ساخت ایران

عصر ساختمان- دبیر کنفرانس و نمایشگاه صنعت ساخت در سفارت خانه جمهوری اسلامی ایران در دمشق با جواد ترک آبادی سفیر ایران در سوریه دیدار و تبادل نظر کرد.

حضور تجار سوریه در کنفرانس صنعت ساخت ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از دبیرخانه همایش صنعت ساخت، علی شاهانی در سفارت خانه جمهوری اسلامی ایران در دمشق با جواد ترک آبادی سفیر ایران در سوریه دیدار و تبادل نظر کرد.

    در این دیدار ترک آبادی آمادگی کامل خود را در جهت کمک به گسترش روابط تجاری ایران و سوریه در صنعت ساخت اعلام کرد و افزود: دوستان سوری ما از صنعتگران ایرانی تاکنون استقبال گرمی کردند و شرکت هایی که محصولات با کیفیت و تجاری دارند، می توانند در سوریه بازار بسیار خوبی داشته باشند.

    وی ادامه داد: کار بازسازی سوریه آغاز شده و زمان آن رسیده است که شرکت های ایرانی همه امکانات خود را در چهارچوب روابط تجاری برای بازسازی سوریه به کار بندند تا اینکه این کشور شرایطی حتی بهتر از شرایط قبل از سالهای جنگ داشته باشد.

    سفیر ایران در سوریه ادامه داد: به منظور دستیابی به این مهم سه اتاق و انجمن با حضور فعالین این عرصه تشکیل شده که وظیفه آنها تسهیل روابط و  تامین کالاهای مورد نیاز سوریه از ایران است. وی برگزاری کنفرانس و نمایشگاه صنعت ساخت با حضور تجار ایران و سوریه را گامی بسیار مهم در جهت تامین کالاهای مورد نیاز این کشور ارزیابی کرد و گفت این کنفرانس می تواند نقطه عطفی در روابط تجارساختمانی هر دو کشور باشد.

    دبیر کنفرانس صنعت ساخت نیز در این دیدار با  اشاره به مذاکرات خود در سوریه عنوان داشت تجار سوریه دید بسیار مثبتی به همکاری با ایران دارند و تمام سعی خود را به کار خواهیم بست تا فضای B تو B مناسبی در کنفرانس در نظر گرفته شود تا تولیدکنندگان بی واسطه با تجار سوریه مراودات خود را انجام دهند.

    شاهانی با اشاره به همکاری بسیار مثمرثمر وزارت امورخارجه ایران در برگزاری دوره گذشته کنفرانس عنوان داشت: کنفرانس صنعت ساخت نمونه بارز حمایت از تولیدکنندگان از طریق دیپلماسی اقتصادتی می باشد و امیدواریم که آقای سفیر و مجموعه سفارت ایران در سوریه در ایران خصوص بتوانند گامی بلند بردارند تا درجهت نیل به اهداف سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی حرکت شایسته ای انجام داده باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو