مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

مدیریت های ناصحیح در جلوگیری از تخریب جنگل ها

عصر ساختمان- عضو شورای شهر تهران گفت: با نگاهی به تخریب جنگل ها و عدم پیشگیری های اصولی چیزی جز مدیریت های ناصحیح بحران، دلهره و اضطراب را رقم نزده ایم.

مدیریت های ناصحیح در جلوگیری از تخریب جنگل ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمدجواد حق‌شناس، در آیین اهدای ماشین آلات خدمات شهری به شهرهای سیل زده استان خوزستان، لرستان و گلستان که صبح امروز با حضور محسن هاشمی رییس شورا، پیروز حناچی شهردار تهران، جمالی نژاد معاون عمرانی وزارت کشور و مسئولان استان های سیل زده برگزار شد گفت: با نگاهی به تخریب جنگل ها و عدم پیشگیری های اصولی چیزی جز مدیریت های ناصحیح بحران ، دلهره و اضطراب را رقم نزده ایم.

    وی ادامه داد: نباید یادمان برود که بخش های عظیمی از کشورمان در نوروز امسال درگیر بحرانی بزرگ شد. سیلی که در صد سال اخیر نمونه ای نداشت و چنین بارش‌هایی دیده نشده بود.

    رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران افزود: اگر مدیریت بارش نداشته باشیم رحمت الهی به بلا تبدیل می‌شود و باید زانوی غم بغل کنیم.

    حق‌شناس افزود: اگر ما به جنگل‌های نابود شده گلستان و مازندران نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که از موهبت‌های الهی مراقبت نکردیم و این شکل مدیریت ما بحران و دلهره و اضطراب رقم زد.

    رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: اگر با آینده نگری دقیق عمل می‌شد حادثه پلدختر و لرستان را نداشتیم.

    وی ادامه داد: مدیریت شهری تهران با دریافت اولین خبرها از بارش در استان گلستان اقدام به ارسال نیرو و تجهیزات به منطقه کرد و تلاش کرد تا بتواند گامی بزرگ برای حل بحران بردارد.

    حق شناس خاطرنشان کرد: در همان مقطع بعد از گلستان به لرستان و خوزستان رفتیم و بیش از 250 نفر از نیروهای مدیریت شهری در این استانها مستقر شدند.

    عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پس از وقوع سیل لایحه ای از سوی شهرداری تهران به شورای شهر تهران آمد تا بتوان در چنین مواقعی کمک ده میلیارد تومانی کرد که خوشبختانه این لایحه تصویب شد.

    حق شناس تصریح کرد: بخشی از بودجه تصویب شده در آن لایحه در قالب خرید 20 خودرو و ماشین آلات خدمات شهری شد تا تقدیم به شهرهای سیل زده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار