مدیران خودروعصر اعتبار

۷۰۰ فقره تسهیلات مسکن به جامعه ایثارگری قزوین ارایه می‌شود

عصر ساختمان- ۷۰۰ فقره تسهیلات مالی خرید مسکن با هماهنگی اداره کل بنیاد شهید قزوین سال جاری به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان استان ارایه می شود.

۷۰۰ فقره تسهیلات مسکن به جامعه ایثارگری قزوین ارایه می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته نیز همین مقدار تسهیلات مسکن برای خانواده های شهدای قزوین در نظر گرفته شد که از این میزان بیش از 600 فقره وام به متقاضیان پرداخت شد.

    غلامرضا حقایق پور افزود: تا 2 سال پیش تنها جانبازان بالای 25 درصد از تسهیلات مسکن برخوردار می شدند که با موافقت شورای پول و اعتبار این تسهیلات شامل جانبازان زیر 25 درصد نیز شده است.

    وی با بیان اینکه مبلغ پرداختی این تسهیلات سال گذشته در مرکز استان 77 میلیون تومان، مرکز شهرستان‌ها 66 میلیون تومان و روستاها 38 میلیون تومان بوده است، ادامه داد: مبلغ وام یاد شده امسال در مرکز استان به یکصد میلیون تومان در مرکز شهرستان 85 میلیون تومان و در روستاها به 50 میلیون تومان افزایش یافته است.

    این مسوول، نرخ سود تسهیلات مسکن ایثارگران را چهار درصد و مدت زمان بازپرداخت آن را 20 ساله عنوان کرد و افزود: تسهیلات مسکن به جانبازان پنج درصد به بالا، فرزندان، والدین و همسران شهدا، آزادگان و فرزندان جانبازان 70 درصد به بالا تعلق می گیرد.

    حقایق پور خاطر نشان کرد: پرداخت وام مسکن به جامعه هدف  در هفت بانک عامل ملی، ملت، سپه، تجارت، رفاه، مسکن و صادرات انجام می شود و  متقاضیان دریافت وام خرید و ساخت مسکن می‌توانند به واحد مسکن بنیاد شهرستان محل پرونده خود مراجعه و این وام را دریافت کنند.

    وی آمار واجدین دریافت وام مسکن در جامعه ایثارگری استان قزوین بیش را بیش از 11 هزار نفر اعلام کرد و افزود:  ازاین تعداد تا کنون بیش از 6 هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات مسکن شدند و مابقی تاکنون مراجعه نکردند.

    استان قروین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و 202 جانباز است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار