مدیران خودروعصر اعتبار

تامین زمین، سهم پردیس در طرح اقدام ملی مسکن است

عصر ساختمان- مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با توجه به حجم واگذاری‌های مسکن مهر در شهر جدید پردیس و فعالیت‌هایی انجام شده در تکمیل پروژه‌ها مقرر شد در شهر جدید پردیس برای شرکت تعاونی‌ها زمین تامین کنیم.

تامین زمین، سهم پردیس در طرح اقدام ملی مسکن است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، دکتر سید مهدی هدایت اظهار داشت: در طرح اقدام ملی در سطح کشور 400 هزار واحد تعیین شده است و از این تعداد  200 هزار واحد سهمیه شهرهای جدید در سطح کشور، 100 هزار واحد در اختیار بنیاد مسکن و 100 هزار واحد در حوزه سازمان ملی است.

    وی با اشاره به سه بخش طرح اقدام ملی مسکن اظهارداشت: اعطای وام، واگذاری زمین، مشارکت در ساخت درطرح اقدام ملی اجرایی می شود و از سهمیه 200 هزار واحد در حوزه شهرهای جدید،  19 هزار واحد در مجموعه تعهد شرکت عمران شهر جدید پردیس قرار گرفته است.

    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تاکید محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل واگذاری مسکن مهر پردیس، خاطر نشان کرد: طی روزهای آینده برای 2 هزار واحد ثبت نام از متقاضیان خواهیم داشت که به زودی شرایط آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

    هدایت با تاکید بر ساخت و ساز اراضی واگذار شده در اقدام ملی توسط تعاونی ها، عنوان کرد: تا امروز بیش از 9 هزار واحد تامین زمین در راستای اجرای طرح اقدام ملی از سهمیه تعیین شده برای این شهر جدید داشتیم.

    وی با بیان اینکه تعاونی های واجد الشرایط در شهر پردیس زمین را با بهترین شرایط زمین را دریافت می کنند، اظهار داشت: واریز کمترین پیش پرداخت از سوی تعاونی، یک دوره تنفس به همراه واگذاری 100 میلیون وام اقدام ملی به شرکت های یاد شده را می توان از مزایای واگذاری اراضی به تعاونی ها در شهر جدید پردیس دانست.

    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ضمن تقدیر از عملکرد دولت در پی گیری تکمیل پروژه ملی مسکن مهر در پردیس و سایر نقاط کشور اظهار داشت: اراضی مربوط به اقدام ملی پس از رفع مشکل در اختیار شرکت تعاونی‌های واجد شرایط قرار می‌گیرد.

    در سال 91 کلنگ ساخت حدود 80 هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و بر اساس تاکید رئیس جمهور و محمد اسلامی وزیرراه و شهر سازی مقرر شد تا پایان سالجاری تمام واحدهایی که مشکل معارض ندارند به متقاضیان تحویل داده شوند.

    تاکنون 35 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و با تکمیل و تعیین تکلیف 25 هزار واحد دیگر وضعیت 60 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال مشخص می شود و بقیه واحدها هم که به دلیل معارض حقوقی زمین  و یا پیمانکار فسخ و یا اقاله شدند، پس از رفع معارض در سال آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

    شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار