مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر نیرو:

طرح جمع آوری آب‌های سطحی به زودی اجرا می‌شود

عصر ساختمان- اردکانیان گفت: طرح‌ جمع آوری آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از بالا آمدن آب‌های زیرزمینی و فاضلاب‌ها در مواقع بارانی، به زودی اجرا می‌شود.

طرح جمع آوری آب‌های سطحی به زودی اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از میزان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه همایش فناوری آب و برق اظهار کرد: در سال‌های گذشته باید اقداماتی در زمینه جمع آوری آب‌های سطحی توسط مدیریت شهری صورت می‌گرفته که این سیستم‌های جمع آوری تا سال‌های گذشته مهیا نبوده است.

    وی افزود: هم اکنون زمان آن فرا رسیده که به صورت همه جانبه و با مدیریت دقیق در سراسر کشور سریعا اقدام به جمع‌آوری آب‌های سطحی کنیم.

    وزیر نیرو بیان کرد: جلسات و بازدید‌های متعددی در این زمینه صورت گرفته همچنین بودجه مورد نظر نیز مشخص شده است تا بدون هیچ درنگی امور جمع آوری اجرایی شود.

    اردکانیان ادامه داد: امیدوارم هستیم با در دست داشتن منابع مالی و کمک‌های دولت و صندوق توسعه ملی این پروژه را به نقطه اطمینان بخش برای مردم برسانیم.

    وی تصریح کرد: زمان مشخصی برای پایان این پروژه مشخص نشده، اما تمام تلاش خود را می کنیم که با وجود افزایش باران هیچ مشکلی در بالا آمدن آب‌های زیر زمینی و فاضلاب‌ها نداشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی