مدیران خودروعصر اعتبار

مهلت ۴ روزه داوطلبان برای اعتراض به نتایج آزمون مهندسان

عصر ساختمان- مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اعلام نتایج آزمون مهندسان از مهلت ۴ روزه شرکت کنندگان برای ارسال اعتراض کتبی از طریق پُست خبر داد.

مهلت ۴ روزه داوطلبان برای اعتراض به نتایج آزمون مهندسان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، حامد مانی‌فر، مدیرکل دفتر مقررات ملی‌ و‌ کنترل ساختمان با اشاره به اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان از مهلت 4 روزه شرکت‌کنندگان برای اعتراض به نتایج این آزمون خبر داد و اظهار کرد:‌ با توجه به اعلام قبلی، رسیدگی به درخواست‌‌های بازنگری از سوی داوطلبان با دقت انجام شده و بعد از اتمام مهلت ارسال اعتراضات، تمامی سوال های مورداعتراض در صلاحیت‌ها و رشته‌های مختلف، در کمیته‌های طراحی سوال و کمیته‌های تجدیدنظر به‌طور جداگانه تحت بررسی قرار گرفته و در مواردی که اعتراض وارد تشخیص داده شد، نسبت به حذف سئوالات اشتباه اقدام و نتیجه آن در کارنامه داوطلبان اعمال شده است.

    مانی‌فر تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های دقیق و کنترل‌های مکرری که در کلیه مراحل تصحیح پاسخنامه‌ها انجام گرفته است، نتایج اعلامی، قطعی بوده و فاقد مشکل هستند. در عین حال، چنانچه داوطلبی صرفاً نسبت به نتیجه آزمون خود بر پایه پاسخنامه‌های اعلام شده، اعتراضی دارد، می‌تواند درخواست خود را به صورت کتبی با ذکر مشخصات کامل (شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس) حداکثر تا 25 آذرماه (دوشنبه آینده) از طریق پست سفارشی به شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور، ارسال کند.

    وی تاکید کرد:‌بر اساس موارد مندرج در راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها، صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که تمامی شرایط شرکت در آزمون را مطابق با راهنمای ثبت‌نام آزمون مهر‌ماه 98 احراز کردند، مورد‌تأیید بوده و نتایج یاد شده حداکثر به مدت چهار سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار است. آن دسته از شرکت کنندگانی هم که حدنصاب قبولی در آزمون‌ها را کسب نکرده باشند می‌توانند در آزمون‌های دوره بعد شرکت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار