مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی:

راه و شهرسازی آمادگی واگذاری ۵۰۰ تن قیر به گلستان شهر بجنورد را دارد

عصر ساختمان:مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی گفت: اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی آماده اختصاص ۵۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر گلستان شهر بجنورد است.

راه و شهرسازی آمادگی واگذاری ۵۰۰ تن قیر به گلستان شهر بجنورد را دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، یزدان عنبری ، اظهار داشت: پیش‌ازاین، هزینه‌ها و اعتبار موردنیاز برای رفع نواقص گلستان شهر بجنورد، 20 میلیارد تومان برآورد شده بود اما این رقم حتی موردتوافق شورای شهر بجنورد نیز نبوده است.

    عنبری افزود: بر اساس صورت‌جلسه‌ای که تدوین شد، راه و شهرسازی رفع نواقص موجود در گلستان شهر را تعهد کرده و قرار است یا اعتبار موردنیاز را تأمین کند و یا بنیاد مسکن به‌عنوان پیمانکار، نسبت به رفع ایرادهای مزبور اقدام کند.

    وی با اشاره به برآورد ریالی از رفع نواقص گلستان شهر بجنورد توسط شهرداری گفت: این رقم خارج از تعهد راه و شهرسازی بوده و آرمانی برآورد و اعلام‌شده است.

    مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی بابیان اینکه راه و شهرسازی آمادگی دارد هرکدام از اقدامات مزبور را که شهرداری اعلام کند، انجام دهد افزود: راه و شهرسازی تأمین 500 تن قیر برای اجرای طرح آماده‌سازی و آسفالت معابر گلستان شهر را نیز قبول کرده است اما پافشاری شهردار پیشین بجنورد برای تأمین 20 میلیارد تومان، سبب ایجاد وقفه در اجرای کارها شد.

    عنبری با تأکید بر اینکه راه و شهرسازی در تحویل گلستان شهر و رفع نواقص در این مجموعه مسکونی نرمش بسیار نشان داده است گفت: به نظر می‌رسد بر اساس آنچه در قرارداد عنوان‌شده، تعهد راه و شهرسازی برای رفع نواقص مزبور به بیش از پنج میلیارد نمی‌رسد.

    مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی افزود: بر اساس اعلام شورای شهر، تحویل گلستان شهر به شهرداری بجنورد به انتخاب و صدور حکم شهردار جدید منوط شده است و راه و شهرسازی نیز هنوز بر سر تعهدات خود برای رفع ایرادها است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار